Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Audi



\"\"
На початку 1909 року, після складної юридичної суперечки з новими власниками заводу Horch-Werke в Цвикау,основанного Серпнем Хорьхом, сам власник імені - Серпень Хорьх - був вимушений засновувати нову фірму - August Horch Automobilwerke GmbН. Перед Хорьхом стояло завдання - придумати фірмі нову назву... Серпень Хорьх і Йорген Ськафт Расмуссен Одна легенда свідчить. У будинку одного з компаньйонів Хорьха йшли бурхливі дебати з приводу назви. В цей час в сусідній кімнаті син господаря вивчав латинь. І коли один з акціонерів вигукнув: "Вислухайте і іншу сторону!", хлопчик чи то жартома, чи то цілком серйозно голосно перевів цю фразу на латинь: "Audiatur et altera pars!" Здивовані сперечальники зміркували, що "horch" (у німецькій мові - "слухати, прислухатися") перекладається на латинський як "audi".
Друга легенда свідчить, що Август Хорьх сам пішов із заводу "Хорьх", тому що не порозумівся з новим, консервативнішим керівництвом і створив нову фірму, причому назвав її теж "Хорьх", заявивши, що його ім\’я перейшло разом з ним. Почався суд у справі про претендування обох фірм за право називатися ім\’ям "Хорьх" і на одному із засідань, коли всі шуміли і голосно розмовляли. Суддя призвав висловлювати думки по-тіше і вимовив слово "херен" (слухати), а один з присутніх відразу вимовив це слово по латині "аудіо". Воно сподобалося присутнім і було вирішено таким ім\’ям назвати новий завод. "Я при всіх обставинах прагнув будувати тільки великі і хороші автомобілі з першокласного матеріалу", - сказав Хорьх, розгортаючи справи на новій фірмі.
Ось вона розшифровка чотирьох кілець - чотири фірми, що увійшли до об\’єднання AUTO-UNION Нове підприємство Хорьха почало з досить солідних і могутніх машин. З 1910 року випускався "Ауди-А10/22". Циліндри, як було прийнято в ті часи, блокувалися попарно. Чотирициліндровий мотор робочим об\’ємом 2612 см3 розвивав 22 к.с. Фірма рекламувала себе великими плакатами із словом "Audi" і зображенням величезного вуха. Так з\’явилася одна з найвідоміших і понині марок автомобілів.
1920 р. - Audi Automobil-Werke AG представила новий торговий знак Audi. Відповідно до модного у той час ділового стилю розчерк Люсиана Бернхарда змінив прикрашену віньєтками емблему Audi. Тепер уже нова емблема (золоті букви на синьому фоні в овалі) прикрашала радіатори автомобілів Audi (коли в 1965 році перший Audi післявоєнного часу вийшов на ринок, він мав саме цей торговий знак).
Передньопривідна Audi 1936 року В цьому місці історії Audi необхідно зробити маленький відступ: річ у тому, що в 30-х роках фірма Audi увійшла до концерну Auto-Union, об\’еденів чотири фірми (звідки і з\’явилися в емблемі 4 переплетених кільця). Що ж це за фірми? Власне Audi, Horch, DKW і Wanderer. Кожна з цих фірм гідна свого власного екскурсу в історію, але... Розповімо тільки про одну - DKW. Його автором, отцем і головним конструктором був Йоген Ськафт Расмуссен. Йорген Ськафт Расмуссен народився в 1878 році в місті Накськов в Данії. Інженерну освіту він здобув в технічних училищах Міттвайда і Хемніца, в Германії. З нею, власне, зв\’язаний і важ життєвий шлях цієї неабиякої особи. У 1903 році в Хемніце він заснував своє перше підприємство - арматурну фірму, де трудилися всього десять робочих. Але справи йшли непогано, і вже в 1906 році Расмуссен за 55 тис. марок купив невелику текстильну фабрику в Цшопау.
Передньопривідною DKW F7 1937 рік Расмуссен чудово розумів, що такого роду замовлення із закінченням війни підуть на спад - і в 1916 році побудував експериментальний паромобіль. До створення саме такого транспортного засобу його спонукав гострий дефіцит бензину в країні і досвід у виробництві парової техніки, накопичений на заводі. Для споруди паромобіля він привернув інженера Матіссена (Matissen), який до цього в США розробляв відомі паромобілі "White". Расмуссен готувався до випуску легкових і вантажних паромобілей, але планам його не призначено було збутися. Втім, дещо від них все ж таки залишилося - зареєстрована торгова марка "DKW" - "паровий автомобіль" (Dampf Kraft Wagen). В самому кінці війни випадок звів Расмуссена з відомим у той час німецьким конструктором Хуго Руппе (Hugo Ruppe). Той займався невеликими бензиновими двигунами з 1908 року, коли спроектував четирехтактний мотор для підприємства свого отця, що випускав автомобілі "Piccolo" і "Appolo". Руппе був одним з перших в створенні двигунів воздшного охолоджування, а також розробив і патентував запалення власної конструкції. Використовуючи цей патент, він і що прийшов з ним до Расмуссену Г. Ризнер (Н. Riesner) спроектували в 1919 році двотактний двигун повітряного охолоджування робочим об\’ємом 25 см3. Тисячу цих моторчиків, призначених для дитячих автомобілів, випустили в Цшопау і абревіатурі "DKW" стали розшифровувати як "мрія хлопчика" (Des Knaben Wunsch).
Wanderer теж випускався Auto-Union 1941 рік Проект першого повноцінного автомобіля Расмуссен довірив конструктору Емілеві Фішеру (Emil Fischer). Кузов прототипу був дерев\’яним, спереду він спирався на дві напівеліптичні ресори, ззаду - на одну поперечну. Двоциліндровий двотактний оппозітний мотор повітряного охолоджування мав робочий об\’єм 500 см3. Спочатку двигун, коробку передач і диференціал передбачалося об\’єднати в один блок, що збільшило б вартість машини - тому незабаром від такого рішення відмовилися. Початок випуску автомобіля затягувався, і Фішер перейшов в іншу фірму "С.Б.Автомобиль", де в 1921 році робили електромобілі. Але експерименти з автомобілями "DKW" були продовжені. На Берлінському автосалоні був показаний прототип з мотором, розташованим ззаду, і приводним клиновидним пасом, а в 1926 році була представлена легка машина з електромотором "DEW", розроблена професором Клігенбергом, - плід спільної діяльності "DKW", "AEG" і "AFA". Кузов її був з клеєної фанери, викорисовувались поперечні ресори. Всього було продано 500 таких електромобілів.
Діяльність Расмуссена вже вийшла за рамки однієї, хай і що розрослася, фірми. У 1928 році він придбав контрольний пакет акцій заводу "AUDI", який у той час опинився у важкому положенні, і тоді ж купив в детройті ліцензію і технологічне устаткування для виробництва шесті- і восьмициліндрових двигунів "Ріккенбакер". Спочатку передбачалося продавати ці двигуни стороннім виробникам, але покупців не знайшлося і їх почали ставити на "Ауді". При цьому восьмициліндровий "AUDi SS Zvikkau" опинився на цілих 5000 мазкий дешевше за попередника - шестициліндрового "Р Imperator". У КБ "AUDI" в жовтні 1930 року почалися роботи над передньопривідним автомобілем з мотоциклетним двигуном "DKW" (350 см3) і використанням шарнірів "Tracta", поперечних ресор, вузької рами. За полгода побудували три прототипи - один з двигуном 350 см3, а два інших - з моторами 500 см3. Але щоб вивести "AUDI" з кризи, Расмуссен знайшов швидший спосіб - купив ліцензію на двигун "Peugeot-5/25СV". Цей мотор поставили на що тільки що з\’явився передньопривідний "DKW", нарекли його "AUDI-Р 5/30" і в 1931 році випустили на ринок. Найдешевшим автомобілем Берлінського автосалону 1931 року якраз і став новий передньопривідний "DKW Front". Двотактний двоциліндровий двигун (600 см3) розвивав 18 к. с. Він був об\’єднаний в один блок з коробкою передач і диференціалом. Правда, дуже проста по конструкції рама виявилася слабким місцем автомобіля і надалі неодноразово посилювалася. З 1932 року будували модернізовані "DKW-F2" з посиленою рамою і збільшеними гальмами. З самого початку машини збирали не тільки в Цшопау, але і на заводі "AUDI". У 1932 році Расмуссен вів активні переговори з директором Саксонського державного банку доктором Бруном (Bruhn).
Horch 853 по праву вважався і вважається до цих пір найкрасивішою німецькою машиною довоєнних років. Результатом їх стало народження 1 січня 1933 року знаменитого концерну "Auto Union", до якого увійшли заводи "Horch", "Wanderer", "AUDI" і "DKW". Ще через два роки за ініціативою Расмуссена виробництво автомобілів "AUDI" було переведене на завод "Horch", а на самому заводі "AUDI" робили тільки передньопривідні "DKW". Починаючи з 1934 року з введенням в Германії розподільної системи автозаводи третього рейху стали відчувати гострий брак металу, гуми, інших матеріалів. Завод "DKW" легко міг випускати 5500 автомобілів в місяць і, в принципі, здатний був довести цю цифру 10000, а робив тільки 5200 машин. Дефіцит металу привів керівництво "Auto Union" до ідеї пластмасового кузова. У роботу включилися концерни "ЯРЕМ Фарбенгруппе" і "Динаміт АГ". Першими пластмасовими деталями стали кришка багажника і дверей.
Успіх передньопривідних "DKW" був величезний. Прості, недорогі, але достагочно витривалі і міцні машини в 1938 році були сплачені покупцями на полгода вперед. Ці автомобілі - в числі інших трофейних - добре знали і у нас в післявоєнний час. Нещадний гумор переможців розшифрував "DKW" по-своєму: "дурень, хто вигадав". Конструкція машин і справді була для нас дуже незвичайна. Імперію "Auto Union" зруйнували війна і післявоєнне розділення Німеччини. Залишилося сказати декілька слів про її спадщину. У ФРН, в Інгольштадте, в 1949 році була наново заснована фірма "Auto Union", де будували автомобілі під марками "DKW" і "Auto Union" передвоєнної моделі "F9" з двух- і чотирьохдверними кузовами.
 1950 р. - почалося виробництво першого післявоєнного легкового автомобіля Auto Union. Мова йшла про модель DKW: майстер-клас F 89 P у вигляді седана і чотиримісний кабріолет Karmann. Оскільки для виробництва легкових автомобілів в Інгольштадте не було достатньої кількості виробничих площ, Auto Union узяла колишню територію RHEINMETALL-B or sing AG в Дюсельдорфі, де до кінця 1961 року і проводилися легкові автомобілі DKW.
  1969 р. - об\’єдналися компанії NSU Motorenwerke AG і Auto Union. Так була утворена фірма Audi NSU Auto Union AG.
1970 р. - почався широкий експорт Audi в Сполучені Штати. Спочатку експорт в США обмежувався Audi Super 90 (седан і універсал), а також новим Audi 100.
З 1973 року до них приєднався Audi 80, який, на відміну від європейського варіанту, існував і як універсал Audi 80 (фактично VW Passat Variant з вищим рівнем комплектації). Пізніше за модель Audi отримали на ринку США власні позначення: Audi 4000 для Audi 80, Audi 5000 для Audi 100. Випадки порушень відповідальності виробника, що проте повторювалися, за свою продукцію з середини 80-х років привели до спаду постачань Audi в США.  
 1977 р. - із завершенням проїзводственой лінії NSU додатково як фірмовий логотип був введений шрифтовою знак Audi в червоно-коричневому овалі (з 1982 р. фірмовий овал прикрасив також і бічні поверхні крил автомобілів).
1980 р. - повноприводне спортивне купе привернула величезна увага на стенді Audi на Женевському автомобільному салоні. Вперше легковий полнопріводний високомогутній автомобіль пропонувався у вигляді Audi quattro з концепцією приводу, що використався до цих пір тільки у вантажних автомобілях і позашляховиках. Ідея такого легкового автомобіля виникла взимку 1976/77 під час випробувальних заїздів на позашляховику VW Iltis, що розроблявся для бундесверу. Прекрасна поведінка цього автомобіля при русі по льоду і снігу привела до думки упровадити повний привід VW Iltis в серійний Audi 80. Також був розроблений варіант підвищеної потужності - представлений осінню 1979 року п\’ятициліндровий турбодвигун 2,2 л потужністю 147 квт / 200 к.с.
1981 р. - на січневому ралі в Австрії відбувся мотоспортивний дебют Audi quattro. Починаючи з цього моменту, полнопріводний силовий пакет з Інгольштадта провів переворот на міжнародній сцені ралі і гонок. 1982 р. - Audi 80 quattro дав старт великосерійному виробництву постійного повного приводу. Поступово концепція quattro стала пропонуватися також і для інших серій моделей Audi.
1990 р. - Audi AG вперше брала участь в німецькому чемпіонаті по туристичних автомобілях (DTM). Переможцем цього сезону став Ханс-іоахим Штук, що виступав на Audi V8. Наступного року Audi з Френком Била за кермом все тієї ж моделі змогла успішно захистити цей титул. У грудні 1990 року був представлений новий Audi 100 (внутрішнє позначення З 4), який вперше в історії підприємства став пропонуватися також з шестициліндровим двигуном V-образної форми. Компактний (128 квт, 174 к. с.) сильний агрегат з робочим об\’ємом двигуна 2,8 літра був найкоротшим і легшим в своєму класі.
  В даний час торгова марка Audi належить концерну Volkswagen. 


Останні додані оголошення

TOYOTA Corolla
Оголошення №:44340
13.07.18
TOYOTA Corolla
Регіон:Тернопіль
Рік випуску:2005 р.
Об'єм двигуна:1.40 л.
Ціна:2 950$
Детальніше...
MERCEDES Sprinter
Оголошення №:44339
12.07.18
MERCEDES Sprinter
Регіон:Луцьк
Рік випуску:2005 р.
Об'єм двигуна:2.20 л.
Ціна:1 100$
Детальніше...
OPEL Astra G
Оголошення №:44338
07.07.18
OPEL Astra G
Регіон:Львів
Рік випуску:2001 р.
Об'єм двигуна:1.70 л.
Ціна:5 500$
Детальніше...
MERCEDES A 170
Оголошення №:44337
06.07.18
MERCEDES A 170
Регіон:Львів
Рік випуску:1999 р.
Об'єм двигуна:1.70 л.
Ціна:2 100$
Детальніше...
VOLKSWAGEN LT 35
Оголошення №:44336
02.07.18
VOLKSWAGEN LT 35
Регіон:Львів
Рік випуску:1998 р.
Об'єм двигуна:2.50 л.
Ціна:2 300$
Детальніше...
OPEL Astra
Оголошення №:44334
28.06.18
OPEL Astra
Регіон:Луцьк
Рік випуску:1999 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:2 000$
Детальніше...
PEUGEOT 3008
Оголошення №:44333
21.06.18
PEUGEOT 3008
Регіон:Івано-Франківськ
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:14 500$
Детальніше...
OPEL Astra G
Оголошення №:44332
20.06.18
OPEL Astra G
Регіон:Львів
Рік випуску:2008 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:4 800$
Детальніше...
AUDI 80
Оголошення №:44331
18.06.18
AUDI 80
Регіон:Рівне
Рік випуску:1988 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:480$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (675) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (708) BRILLIANCE BRILLIANCE (0) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (532) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (301) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (763) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1155) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (101) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (39) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1830) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1396) PEUGEOT PEUGEOT (534) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (982) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (502) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (606) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2300) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3754) ГАЗ ГАЗ (866) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (101) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (181) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (550) ТРАКТОР ТРАКТОР (316) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб