Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Cadillac



\"\"
Cadillac Motor Car Division - відділення концерну General Motors, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів класу «люкс». Штаб-квартира знаходиться в детройті (штат Мічіган).
Засновники компанії - інженер по точних машинах Генріх Леланд і підприємець Уїльям Мерфі. Спочатку компанія називалася Cadillac Motor Car Company - на честь засновника детройта Антуана де ла Мотта Кадилака, і була фактично відроджена з майже збанкрутілої «Автомобільної компанії детройта». У січні 1903 року перший Кадилак моделі А з\’явився на автомобільному виставці в Нью-Йорку. Модель А була тільки першою вдалою спробою компанії, справжню ж популярність їй принесла модель D випуску 1905 року. Забезпечений чотирициліндровим двигуном, цей п\’ятимісцевий автомобіль мав дерев\’яний корпус і, по вибору, алюмінієву обшивку.
29 липня 1909 року General Motors придбав Cadillac за 5,969,200 доларів. Президент GM Вільям Дюрант попросив Леландов залишитися менеджерами і управляти компанією як своєю власною.
Серійне виробництво повністю закритих корпусів автомобілів налагоджене в 1910 році. У 1912 році корисним нововведенням став запропонований електричний стартер. Власникам автомобілів більше не доводилося заводити їх уручну, обертаючи приводну ручку. Кадилак виграє приз Dewar за електричну систему освітлення і запалення.
У 1922 році кількість Кадилаків, що випускаються, перевищило двадцять тисяч. Частково такому успішному продажу компанія зобов\’язана новій моделі Type 61, оснащеній двірниками і дзеркалом заднього вигляду в стандартній комплектації.
Нова ера в автомобільному дизайні двадцятих" була пов\’язана з Гарлєєм Ерлом, що заснував в 1927 році перше художньо-дизайнерське відділення при автомобільній компанії, що "Ревуть, назване General Motors Art and Colour Section. Саме він зробив відомі всім грати радіатора, які до цього дня є візитною карткою автомобілів Cadillac.
Першою роботою Ерла в Cadillac стала модель невеликого витонченого автомобіля Lasalle, який був перехідною ланкою між Бьюїком і Кадилаком і рекламувався як Companion Car to Cadillac.
У 1927 році Cadillac Lasalle став автомобілем, що відкриває гонку Indianapolis 500. Тоді Кадилак в перший виступив в цій ролі, але, звичайно ж, не в останній. Автомобілі Lasalle ще п\’ять разів вели гонки: у 1931 (модель Кадилака 370 V12), 1934 (Lasalle), 1937 (Lasalle), 1973 (Eldorado) і в 1992 (Allante).
У перший рік випуску Lasalle представив одинадцять різних по стилю кузовів на двох колісних базах, а також чотири дизайни Fleetwood на 125-дюймовій базі. У двомісного закритого купе Lasalle була навіть маленькі дверці збоку і відділення, де зберігалося приладдя для гри в гольф.
Cadillac тридцятих стали втіленням розкоші і технічної досконалості. З випуском двигунів V12 і V16 компанія стала безумовним лідером автомобільної промисловості Америки. Найвідоміші моделі Cadillac оснащувалися двигунами V16, сконструйованими Оуеном Некером.
У це десятиліття Кадилак був піонером самих різних технічних винаходів і відкриттів. У 1932 році почалася робота над автоматичною коробкою передач. У 1933 на експериментальній моделі Кадилака з\’явилася перша незалежна підвіска передніх коліс. Вона стала стандартною на всіх автомобілях GM починаючи з 1934 року.
У 1938 році 24-річний Біл Мітчелл сконструював новий Cadillac 60 Special. Автомобіль суміщав солідний вигляд з простотою водіння і зручностями, що дозволяли власникові управляти їм без допомоги професійного шофера. Ця модель визначила дизайнерські напрями наступного десятиліття.
У 1941году Cadillac вперше представив автоматичну гідравлічну трансмісію, систему кондиціонування і кришку паливного бака, заховану за заднім лівим світловим сигналом. У лютому 1942 компанія повністю припинила випуск цивільних моделей і кинула всі сили на допомогу фронту. Вже через 55 днів з конвеєра заводу Clark Avenue в детройті зійшов перший танк. У роки війни було також налагоджено виробництво платформ для гаубиць М-8, легких танків М-24 (1944 р.) і деталей для авіаційного двигуна Allison V12. Навіть генерал Дуглас Мак Артур використовував як службовий автомобіль Каділлак Series 75.
Після війни компанія Кадилак з новою силою узялася за виробництво автомобілів. У моделей 1948 року з\’явилися аеродинамічні "плавники" на задніх крилах, підглянені у бойового літака Lockheed P-38. Ця дизайнерська знахідка викликала загальне захоплення. Аеродинамічні плавники визначили тенденцію розвитку автомобільного дизайну на ціле десятиліття.
У 1949 році Кадилак випустив вже компактний, легкий і економічний двигун V8, завдяки якому, Кадилак став найшвидшим і могутнішим автомобілем Америки. У завершенні десятиліття Брігз Кунінгхем прийшов до фінішу гонок Lemans десятим на стандартному Кадилаку 1950 року.
У 1949 випущено купе Deville з жорстким верхом. Воно завоювало першу нагороду "Автомобіль року" Motor Trend.
У січні 1950 компанія GM проводить виставку "Mid Century Motorama" в нью-йоркському готелі Waldorf Astoria. Серед представлених на ній автомобілів був і Кадилак Debutante, створення якого надихнула театральна постановка "Кадилак з чистого золота". Компанія ознаменувала своє п\’ятдесятиріччя випуском моделей "золотої серії" в 1952 році. Технічною новинкою цього року стало рульове управління з підсилювачем як стандартне устаткування автомобілів.
У 1953 році з\’явилася модель Eldorado, перший з часів війни повністю новий автомобіль вищого класу. Спроби удосконалити дизайн Eldorado принесли свої плоди - в 1954 році з\’явився новий бампер з характерними "іклами" Dagmar, названий на честь блискучого персонажа телевізійного шоу "Jerry Lester\’s House Party". У той же рік почалося виробництво сидінь з електричним регулюванням по 4 напрямам.
Модель 1957 року Eldorado Brougham стала уособленням стилю Кадилак. Для неї були характерні здвоєні фари і конструкція кузова без центральної стійки. Полірованая дах з неіржавіючої сталі додавав Eldorado Brougham неповторний вигляд.
Кадилак 1959, сконструйований Гарлєєм Ерлом, став кращою інтерпретацією "літакового" стилю в автомобілебудуванні. Цей автомобіль був предметом культового преклоняння не одного покоління американців.
Протягом 1964 року закрилки - зухвала знахідка дизайнерів - були вдосконалені. У цей рік Кадилак випускає трьохмільйонний автомобіль. У наступні десять років список нових винаходів і дизайнерських ідей значно поповнився.
У 1962 велику увагу приділяли елементам безпеки, наприклад фарам підсвічування при повороті і гальмівній системі з подвійним ланцюгом. Особливістю моделі 1964 став також автоматичний регулятор температури повітря, як для кондиціонування, так і обігріву. З розрахунком на холодний клімат випускаються сидіння, що електрично обігріваються (на автомобілях 1966 року).
У 1967 Кадилак випускає в світло радикально нову модель Eldorado з приводом на передні колеса. Цей ексклюзивний автомобіль вищого класу був побудований на повністю новому шасі. Виняткові ходові якості забезпечував двигун об\’ємом 427 дюймів (1968 рік) і 500-дюймовий V8 (1970 року). З\’являється транзисторна гальмівна система Track Master, що забезпечувала контроль над прослизанням. У журнальних оглядах Кадилак названий "найзручнішим і легшим в управлінні" автомобілем серед дорогих марок німецького, британського і американського виробництва.
Своє 70-ліття в 1972 році Кадилак зустрів великою кількістю дизайнерських новинок. Конструкція автомобілів також отримала розвиток і вдосконалення - були введені абсорбуюча зона кузова, що м\’яла, і надувні подушки безпеки на моделях 1974, 1975 і 1976 років.
У липні 1973 був випущений п\’ятимільйонний Кадилак. Щорічне виробництво складало більше 300,000 автомобілів.
У травні 1975 року Кадилак випустив новий Seville, відповідний світовим стандартам. Більш компактний і маневрений, цей автомобіль був вельми просторим усередині і відрізнявся кращою паливною економічністю. У стандартну комплектацію Seville входила система уприскування і електронного управління двигуном.
В дні святкування двохсотріччя Америки Кадилак представив ювілейну модель Eldorado з відкидним верхом. Автомобіль 1976 року фарбував в кольори американського прапора: весь білий з синіми і червоними смугами, червоно-білими шкіряними сидіннями і дисками коліс з білими вставками.
Повністю оновлений Seville 1980 року відрізнявся гострими гранями і ефектним дизайном, що робив його несхожим ні на одну машину Америки. Вперше також Seville був зроблений на базі однієї платформи з Eldorado.
Джон О. Греттенбергер очолив Кадилак 10 січня 1984 року. Він довше за всіх керував компанією - 13 років.
Двухдверний Allante 1987 року став унікальним автомобілем по багатьом показникам. Його кузов був розроблений і проводився італійською фірмою Pininfarina (Turin, Italy). На цій моделі було вперше застосовано багато технічних нововведень Кадилак, включаючи систему Traction Control і двигун Northstar.
В кінці десятиліття світло побачили витончені моделі Deville 1989 і Fleetwood, що утілили в собі всі зусилля дизайнерів і стилістів компанії.
У 1990 році компанії була присуджена нагорода за якість Malcolm Baldrige National Quality Award. Кадилак став першою автомобільною компанією, що отримала національну премію Baldrige, і до 1997 року залишався єдиним виробником автомобілів, удостоєним такої оцінки.
У 1992 році значні зміни Eldorado і Seville, що зазнали, отримали усесвітнє визнання. Разом з іншими нагородами Seville отримав приз "Автомобіль року" журналу Motor Trend. Через рік Seville піднявся ще на один ступінь, отримавши двигун Northstar. Визнаний лідер, система Northstar забезпечує водіям неперевершений рівень ходових якостей, керованості і надійності.
У 1993 році був повністю змінений зовнішній вигляд моделі Fleetwood Brougham. Кадилак продовжив славну традицію бути улюбленою базою для стретч-лимузинов, включаючи автомобілі для американських президентів.
У 1996 році потужність двигуна Northstar була збільшена до 300 кінських сил (на автомобілях Deville Concours, Eldorado Touring Coupe, Seville STS).
У 1997 році на моделях Seville STS, Eldorado Touring Coupe і Deville Concours з\’являється ексклюзивна система безпеки Stabilitrack. У додаванні до цього Кадилак міняє дизайн автомобіля Deville, вводячи нову модифікацію - d\’elegance. Це нове дітище Кадилака з\’єднало в собі особливий американський шик з сучасним технічним оснащенням і високим рівнем комфорту. У всіх автомобілях Deville з\’явилися бічні подушки безпеки. Кадилак Catera - найменша модель вищого класу, був також випущений в 1997 році.
Основна новинка 1998 - полнопріводний позашляховик Escalade, покликаний конкурувати з Lincoln Navigator.
За підсумками 2001 року модель Catera замінив новий невеликий седан CTS. Прем\’єра цього "компактного" спортивного седана 2002 модельні роки остоялась на автосалоні у Франкфурте-на-Майне.
У 2001 модельному році програма оновлена за рахунок нового позашляховика Escalade II покоління. 2-дверне купе Eldorado в кінці квітня 2002 було зняте з виробництва із-за малого попиту.
Компанія Кадилак продовжує давні традиції і як і раніше включає характерні риси всіх Кадилаків: високу надійність, новітні технології і винятковий зовнішній вигляд. Осінню 2003 року стартує програма радикального оновлення і розширення модельного ряду Cadillac. У 2004 з\’являться відразу три новинки: спортивний двомісний родстер XLR, полнопріводний спортивний універсал SRX і подовжений позашляховик Escalade ESV, уніфікований з Chevrolet Suburban. У 2005 м.г. дебютує новий седан STS класичної компоновки. 


Останні додані оголошення

MERCEDES Sprinter 413 cdi
Оголошення №:44311
19.04.18
MERCEDES Sprinter 413 cdi
Регіон:Львів
Рік випуску:2004 р.
Об'єм двигуна:2.20 л.
Ціна:10 000$
Детальніше...
SKODA Yeti 4x4
Оголошення №:44310
17.04.18
SKODA Yeti 4x4
Регіон:Львів
Рік випуску:2015 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:17 800$
Детальніше...
HYUNDAI ix35
Оголошення №:44308
15.04.18
HYUNDAI ix35
Регіон:Львів
Рік випуску:2012 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:15 200$
Детальніше...
FORD Courier
Оголошення №:44307
14.04.18
FORD Courier
Регіон:Полтава
Рік випуску:1987 р.
Об'єм двигуна:1.80 л.
Ціна:1 900$
Детальніше...
HONDA Accord
Оголошення №:44306
11.04.18
HONDA Accord
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:2.40 л.
Ціна:20 700$
Детальніше...
ПРИЧІП 2ПТС-4 Прицеп тракторный 2 ПТС-4  бортовой
Оголошення №:44305
04.04.18
ПРИЧІП 2ПТС-4 Прицеп тракторный 2 ПТС-4 бортовой
Регіон:Полтава
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:1 800$
Детальніше...
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-4 на кругу тракторный
Оголошення №:44304
04.04.18
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-4 на кругу тракторный
Регіон:Полтава
Рік випуску:1992 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:3 080$
Детальніше...
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-9 тракторный двухкузовный
Оголошення №:44303
04.04.18
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-9 тракторный двухкузовный
Регіон:Полтава
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:5 200$
Детальніше...
ПРИЧІП Самоскид Прицеп тракторный самосвальный 3ПТС-12
Оголошення №:44302
04.04.18
ПРИЧІП Самоскид Прицеп тракторный самосвальный 3ПТС-12
Регіон:Полтава
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:6 400$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (674) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (707) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (532) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (300) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (762) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1154) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (101) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (38) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1828) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1393) PEUGEOT PEUGEOT (533) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (982) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (500) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (605) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2296) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3752) ГАЗ ГАЗ (865) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (100) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (180) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (549) ТРАКТОР ТРАКТОР (314) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб