Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

http://www.goashop.com.ua/ harp просмотр темы продам кепку.

Ferrari



\"\"
Знаменитий Енцо Феррарі (Enzo Ferrari), що народився в 1898 році в Модемі, вже в юності відрізнився як завзятий автогонщик. Свою блискучу кар\’єру він почав в кінці першої світової війни, ставши членом спортивної команди фірми CMN (Costruzioni Meccaniche Nazionali). У 1920-му його прийняли на фірму "Альфа Ромео" (Alfa Romeo) як гонщик і водій-випробувач. Енцо Феррарі заснував власну гоночну команду "Ськудерія Феррарі" (Scuderia Ferrari), головним завданням якої стало вдосконалення швидкісних машин "Альфа Ромео", які брали участь в спортивних змаганнях. Емблемою команди став кінь, що здибився, зображення якого Енцо якось бачив на фюзеляжі літака відомого італійського льотчика, аса першої світової війни Франчесько Баракка (Francesco Baracca).
Енцо Феррарі пропрацював на "Альфа Ромео" до 1938 року. Опісля два роки він заснував власну фірму "Ауто Авіо Конструционі" (Auto Avio Construzioni), офіційною сферою діяльності якої було виробництво верстатів. Саме там Феррарі створив свій перший автомобіль моделі "815" з 8-циліндровим 1,5-літровим мотором. У той час Феррарі не міг дати машині своє ім\’я, оскільки за угодою з "Альфа Ромео" йому було заборонено протягом чотирьох років випускати автомобілі. У 1940 році гонщики Альберто Аськарі (Alberto Ascari) і Лорацио Рангоні (Loratio Rangoni) на моделі "815" взяли участь в гонці "Мілле Мілья" (Mille Miglia), нодофініша недошли. З початком другої світової війни Феррарі перевів своє підприємство в містечко Маранелло, приблизно в 20 км. від Мо-дени. У 1944 і 1945 роках фірма перенесла декілька бомбардувань англо-американської авіації.У 1946-му завод реконструювали і налагодили виробництво автомобілів. Так офіційно виникла автомобільна фірма "Феррарі".
Первістком став спортивний "Феррарі-125 GT" з 12-циліндровим V-образным двигуном робочим об\’ємом 1497 см3 потужністю 72 к.с. За ним послідували моделі "125s", "159s" і "166", оснащені моторами V12 з одним верхнім розподільним валом на кожну головку блоку циліндрів. Ця конструкція, розроблена інженером Джоаккино Коломбо (Gioacchino Colombo), стала відмітною особливістю перших машин "Феррарі". Їх дебют у великому автоспорті пройшов невдало. Так, в гонках 11 травня 1946 року на трасі в Пьяченце гонщик Франко Кортезе (Franco Cortese) за кермом "Феррарі-125S" весь час лідирував, але за три круги до фінішу зійшов з траси. Феррарі не зневірявся і узяв реванш в гонках на Великий приз міста Риму.
У 1948 році з\’явився прототип першого гоночного автомобіля формули 1 "Феррарі-125". У тому ж році пост технічного директора фірми зайняв Ауреліо Лампреді (Aurelio Lampredi). Його головною справою стала повна реконструкція "125-ої" моделі, яку оснастили 2-ступінчастим роторним компресором "Руті" (Roots) і головками блоків циліндрів з двома розподільними валами. Потужність збільшилася з 230 до 280 к.с. Оригінальною особливістю "125-ої" стала задня підвіска типу "Де Діон" (De Dion). Поступово Феррарі досягав все більш високої потужності і ступеня форсування своїх двигунів. Був побудований новий мотор V12 робочим об\’ємом 3322 см3 в 300 к.с., потім ще один в 4101 см3, 335 к.с. і, нарешті, двигун в 4493 см3, що розвивав 350 к.с. Всі вони призначалися для гоночних автомобілів, що отримали позначення "275 F.1", "340 F.1" і "375 F. 1". Але тільки остання модель "Феррарі" стала серйозним конкурентом машин фірми "Альфа Ромео": 14 липня 1951 року аргентинець Фроїлан Гонзалес (Froilan Gonzales) виграв Великий приз на британській трасі в Сильверстоуне (Silverstone). На той час "Феррарі" вже прославили перемоги спортивної 2-літрової моделі "166" в гонці "Мілле Мілья" в 1948 році і в 24-годинних змаганнях в Ле Мане (Le Mans).
Відповідно до нових технічеськамі правил в 1951-1952 роках Феррарі побудував 2-літровий гоночний автомобіль "500 F.2", в якому зрадив своїй традиції: замість 12-циліндрового двигуна він віддав перевагу 4-циліндровому. Ця модель була неособливо могутньою і легкою, але, без сумніву, являла собою кращий одномісний гоночний автомобіль, що брав участь в гонках чемпіонату світу у формулі 2, на час тієї, що замінила формулу 1. "Феррарі-500" мав прекрасні гальмівні якості і оптимальну развесовку, що позначилося на зниженні зносу шин. Економічний двигун дозволяв машині долати всю дистанцію гонок без проміжних зупинок для дозаправки. У 1952 і 1953 роках знаменитий гонщик Альберто Аськарі (Alberto Ascari) на "Феррарі-500" двічі підряд став чемпіоном світу.
Завоювавши солідний авторитет на спортивному терені, Феррарі звернувся до автомобілів для широкого продажу. Однією з перших з\’явилася модель "375 Америка" (America) обладнана кузовом фірми "Пінінфаріна" (Pininfarina), трохи пізніше - "500 Мондіаль" (Mondial) і "750 Монца" (Monza). "Мондіаль" отримав в 1956 році виразне ім\’я "Тестаросса" (Testarossa) - "Червона голова", оскільки головки блоків циліндрів її двигуна забарвлювали в червоний колір.
Проте, далеко не все складалося благополучно. У той час фірма з Маранелло пережила великі розчарування з гоночними моделями формули 1 "Ськуало" (Squalo) і "Суперськуало" (Supersqualo). Гіркоту поразки підсолодила фірма "Лянча" (Lancia), що передала "Феррарі" свою новітню і, в деякому розумінні, революційну розробку, - модель "D-50", на якій гонщик Фанхио (Fangio) виграв чемпіонат світу в 1956 році.
У 1966 році приступили до виготовлення гоночних автомобілів із заднемоторной компоновкою, тоді як спортивні моделі вищого класу "375 GTB" і "330 GT" як і раніше мали переднє розташування силового агрегату. Класикою "Феррарі" вважається спортивний "365GTB/4" з 12-циліндровим двигуном з чотирма верхніми розподільними валами і робочим об\’ємом 4390 см3. - одна з наймогутніших моделей початку 70-х років класичної компоновки, що досягала швидкості 280 км/год. За нею послідували "308 Gtb/gts" з центрально розташованим двигуном, "365 Gt/bb" з горизонтальним 12-циліндровим мотором і "400 GT" - остання модель з двигуном V12. Всі вони оснащувалися кузовами фірми "Пінінфаріна".
У 1966 році Енцо Феррарі придумав для позначення своїх автомобілів марку "Діно" (Dino) - по зменшувальному імені свого єдиного сина Альфредіно, який був здатним конструктором, розробивши гамму прекрасних двигунів V6, що вважалися найбільш досконалими для легких спортивно-гоночних машин. У 1956-му, ще дуже молодим, він помер від невиліковної хвороби. Практика наступних років підтвердила вірність багатьох його ідей, а побудовані по його проектах автомобілі добилися численних перемог. Поштовхом до появи мазкі "Діно" послужило вирішення Міжнародної автомобільної федерації, по якому з 1967 року робочий об\’єм двигуна у формулі 2 не повинен перевищувати 1500 см3 при числі циліндрів не більше шести. Причому такий мотор повинен грунтуватися на конструкції, яка допускається для спортивних автомобілів "Великого туризму" (Grand Tourismo). Спочатку Феррарі мав намір побудувати гоночний автомобіль формули 2, з якого можна було б створити серійну спортивну машину. Але вийшло навпаки: спочатку був створений 1,6-літровий спортивний "Діно-1665", а на його базі незабаром - "Діно-2065" з 2-літровим мотором. На нім Людовіко Ськарфіотті (Ludovico Scarfiotti) виграв європейський чемпіонат по гірських гонках. "Діно" на короткий час стала самостійною фірмою і пропонувала для широкого продажу машини "206 GT" і "246 Gt/gts". Один з останніх "Діно" моделі "308 Gt4" з 3-літровим мотором V8 побачило світло в 1973 році і став основою серії "Феррарі-328/348".
 Для забезпечення мінімального виробництва 500 автомобілів, що було передбачене регламентом для допуску в категорію "Великий туризм", Феррарі уклав угоду з концерном ФІАТ, по якому зобов\’язався поставляти креслення для двигунів, а ФІАТ повинен був забезпечити випуск необхідної кількості машин. На Фіате швидко зрозуміли, що концерну гостро не вистачає свого відділення по випуску швидкісних автомобілів, і в 1969 році фірма "Феррарі" увійшла до його складу. Енцо Феррарі, проте, зберігав за собою право самостійно управляти фірмою аж до своєї смерті. На початок 70-х "Феррарі" вже знайшла репутацію виготівника спортивних і гоночних автомобілів високого технічного рівня, призначених як для гонок, так і для спроможних автоаматорів.
У 1971 році як прототип був показаний автомобіль "512вв" (Berlinetta Boxer), виробництво якого почалося через два роки. У 1984-му його замінила нова модель "Тестаросса", яку в 1992 році модернізували і дали їй позначення "512tr". Ще через два роки вона була оновлена і отримала індекс "F-512m". У версії 1994 року оппозітний 12-ци-ліндровий двигун в 4943 см3 розвивав 440 к.с. і дозволяв автомобілю вартістю більше 200 тисяч доларів розвивати швидкість 315 км/год. Опісля ще два роки його змінила новітня модель "550 Маранелло" (Maranello) класичної компоновки з V-образным 12-циліндровим мотором в 5474 см3 потужністю 485 к.с.
Останніми роками проводилися і дешевші моделі. У 1980-му дебютував 4-місцевий автомобіль "Мондіаль" (Mondial) з центрально розташованим двигуном V8 з кузовом купе або кабріолет. У 1989 році з\’явилися моделі "348ts" і "348тв" (кабріолет і купе) теж з моторами V8 робочим об\’ємом 3405 см3. У 1994-му вони послужили базою для сімейства "F355" і отримали новий двигун V8 в 3496 см3 підвищеною до 380 к.с. потужності. У програмі "Феррарі" обов\’язково присутні і комфортабельні 4-місцеві купе вищого класу.
У 1993 році "Феррарі-412" змінила нова модель "456gt" класичної компоновки з 5,5-літровим двигуном V12 потужністю 442 к.с. Вершиною програми є швидкохідні і наддорогі спортивні машини, схожі по конструкції з гоночними автомобілями формули 1. До них відносилася та, що випускалася з 1987 року дрібними партіями модель "F-40", яку в 1995 році замінила "F-50" з углепластіковим кузовом і двигуном V12 на базі гоночного мотора робочим об\’ємом 4698 см3 потужністю 520 к.с.
"Феррарі" славиться також своїми гоночними болідами формули 1, які оновлює щорічно. Після тривалих невдач, в сезоні 1997 року "Феррарі" зайняла друге місце в Кубку конструкторів чемпіонату світу F1.
У 2002 модельний ряд цієї марки поповнилися автомобілями серії 575 М Maranello і новим суперкаром, прем\’єра якого відбулася на Усесвітній автомобільній виставці в Парижі. 


Останні додані оголошення

RENAULT Premium 320
Оголошення №:44354
09.10.18
RENAULT Premium 320
Регіон:Хмельницький
Рік випуску:2011 р.
Об'єм двигуна:7.20 л.
Ціна:30 000$
Детальніше...
AUDI A4
Оголошення №:44353
27.09.18
AUDI A4
Регіон:Харків
Рік випуску:2002 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:2 650$
Детальніше...
OPEL Kadett 1.3
Оголошення №:44352
11.09.18
OPEL Kadett 1.3
Регіон:Київ
Рік випуску:1987 р.
Об'єм двигуна:1.30 л.
Ціна:1 000$
Детальніше...
GEELY CK
Оголошення №:44351
05.09.18
GEELY CK
Регіон:Запоріжжя
Рік випуску:2009 р.
Об'єм двигуна:1500.00 л.
Ціна:1 000$
Детальніше...
СКУТЕР Viper
Оголошення №:44349
02.09.18
СКУТЕР Viper
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:0.20 л.
Ціна:4 000$
Детальніше...
КАМАЗ 6520 TZA-58149Z бетоносмеситель
Оголошення №:44347
23.08.18
КАМАЗ 6520 TZA-58149Z бетоносмеситель
Регіон:Львів
Рік випуску:2018 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:96 000$
Детальніше...
RENAULT Master
Оголошення №:44346
20.08.18
RENAULT Master
Регіон:Львів
Рік випуску:2012 р.
Об'єм двигуна:2.30 л.
Ціна:17 000$
Детальніше...
ВАЗ 2115
Оголошення №:44345
17.08.18
ВАЗ 2115
Регіон:Полтава
Рік випуску:2015 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:3 320$
Детальніше...
CITROEN Berlingo
Оголошення №:44344
14.08.18
CITROEN Berlingo
Регіон:Луцьк
Рік випуску:2002 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:1 500$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (676) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (708) BRILLIANCE BRILLIANCE (0) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (533) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (302) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (763) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1155) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (102) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (12) LAND ROVER LAND ROVER (39) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1829) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1397) PEUGEOT PEUGEOT (534) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (984) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (501) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (606) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2300) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3758) ГАЗ ГАЗ (866) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (283) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (101) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (181) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (69) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (550) ТРАКТОР ТРАКТОР (316) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб