Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Fiat



\"\"
«ФІАТ» (FIAT, Fabrica Italiana Automobili Torino), найбільша італійська автомобільна корпорація. Випускає легкові, спортивні автомобілі, вантажівки, різну промислову і сільськогосподарську техніку. Корпорації належать також підприємства по випуску аерокосмічної продукції. Штаб-квартира знаходиться в Туріні. Компанія була заснована в 1899 групою інвесторів, серед яких був Джованни Аньелли (Giovanni Agnelli), і початку зборку автомобілів по ліцензії «Рено» із двигунами «Де Дион». В організацію виробництва Аньелли із самого початку привніс свої соціалістичні ідеали про можливість співробітництва між підприємцями і робітниками. У 1903 в Італії були скасовані тарифи на імпортну сталь, що привело до швидкого розширення виробництва: з\’явилися оригінальні легкові таксі, вантажівки, і автобуси, почалося і виробництво двигунів для літаків і судів. Автомобілі Фиат, призначені для елітних покупців, досягли постійної популярності не тільки на італійському, але і на світовому ринку. У той же самий час бренд "Фиат" завоював визнання й в автомобільних гонках, фінішувавши на чолі з такими марками як "Lancia", "Storero", "Miller" і "Nazzaro". Вперше в Європі автомобільна компанія ФИАТ голосно заявила про себе як про оригінального виробника моделлю S61 з 10,5-літровим мотором, перемігши на гонках Гран-При у Фрацнии в 1911 році. Незабаром Джованни Аньелли зробив висновок про те, що необхідно рухатися уперед від кустарного виробництва до промислового й у 1912 р. розгорнув серійне виробництво автомобілів під маркою F.I.A.T. Він же одним з перших зрозумів, що кожному автовиробнику необхідний свій стиль, розробляти який повинний художник-стиліст. Першопрохідником цієї ідеології стала модель Tipo Zero 1912 р. Дизайн автомобіля оригінальністю не відрізнявся і був схожий з моделями інших фірм. І щоб додати «обличчю» машини індивідуальність, Аньелли зобов\’язав своїх майстрів розробити шістьох різних облицювань радіатора. F.I.A.T. і Alfa Romeo першими почали замовляти кузова для своєї серійної продукції в таких майстрів, як Локати і Торетта (Locati & Toretta), а потім у Загато і Туринг (Touring). Із самого початку Фиат налагодив виробництво і випуск продукції за рубежем. Прикладом цьому може служити завод "Poughkeepsie" у Сполучених Штатах Америки, що був відкритий у 1909 році. Даний підхід цілком відбивав погляди Джованни Аньелли, що вже планировали розвиток методів по посиленню контролю над системою виробництва. Результатом цього став проект "Lingotto" - у ті дні найбільший автомобільний комплекс у Європі, що почала випуск продукції в 1922 році. Цей проект був заснований на визначеній стратегії: зробити автомобіль, призначений не для еліти і доступний лише одиницям, а автомобіль масового виробництва. Це було виконано завдяки зовсім новим принципам індустріальної організації виробництва, заснованої на складальній лінії конвейрного типу. Перша світова війна вивела ФИАТ у лідери італійського автомобільного виробництва. До початку 1920-х років ФИАТ уже стає найбільшою компанією Італії. Багато в чому сприяв цьому і вмілому адміністратору компанії Вітторіо Валлетта. Але в 1919-1920 роки Фиату й особисто Аньелли довелося пережити ряд могутніх страйків, що супроводжувалися захопленнями підприємств і службових приміщень. Лідерами повсталих робітників були комуністи Антонио Грамши і Пальмиро Тольятти. Виробництво було фактично зруйноване. Після приходу до влади Муссоліні Аньелли повертається до керівництва. У 1927 створюється холдинг IFI, призначений для керування ФИАТом. Чільну роль у холдингу грає і донині родина Аньелли. У 1932 році відбувся дебют "Balilla" виробництво яких незабаром досягло кількості 113 000 штук. У 1936 з\’являється «Тополино» (Topolino, чи «ФИАТ-500»), двомісний автомобіль із двигуном робочим обсягом 569 див3, самий мініатюрний автомобіль у світі, запущений у масове виробництво. Спочатку були придумані форма й обсяг кузова, а лише після цього інженер Данте Джакоза (Dante Giacosa) став обмірковувати порядок розташування під ним усіх вузлів і агрегатів шасі з задніми ведучими колісьми, сконструювавши їх у виді короткої і легкої рами з отворами в лонжеронах для зниження ваги. Необхідна твердість здобувалася тільки після прикріплення до рами похилого кузова. Цей знаменитий автомобіль з 1936 по 1955 був проданий у кількості 519 000 штук. Різноманітні моделі цієї машини були призначені для того, щоб підвищити до них інтерес в Італії і тим самим викликати загальний ріст числа автомобілів. Під час Другої світової війни підприємства ФИАТ були значно зруйновані, а після звільнення Італії націоналізовані. Утім, Вітторіо Валетта продовжував фактично керувати компанією. Після війни з конвейра, коли почався виробничий бум, початки сходити маса нових моделей: двухдверный седан Фиат 500, універсали Фиат 1100 B і 1500 D, а роком пізніше і Фиат 500 C, 1100 E і 1500 E. 50-і роки почалися з запуску у виробництво Фиат 1400, моделі з несущим кузовом, що, починаючи з 1953 року, був першим італійським автомобілем, що пропонувався також і в дизельній версії. У тому ж році на "Mirafiori" випустили седан 1100/103 і універсальний 103 TV. Через полдесятилетия маленькі "Seicentos" і "Cinquecentos" змінять обличчя Італії, зробивши автомобіль доступним кожному. Випущені мільйонами, ці автомобілі представили італійців іншому світу і стали символом економічного чуда, втіленого в індустріальному перетворенні країни. На початку 60-х років компанія знову приватизується. На чолі концерну стають онуки Дж. Аньелли-старшего, Умберто і Джованни-младший, привнеся нові підходи до організації виробництва. З огляду на далекоглядну інтуїцію управлінського персоналу, компанія випустила малолітражний автомобіль Фиат 850, зроблених у кількості 3 мільйонів штук. У 1966, Джованни Аньелли, онук засновника, став Головою компанії й ініціював ряд проектів, що дозволяють зміцнити позиції компанії на світовому ринку. Саме в 1966 році Фиат підписав угоду із Союзом Радянських Соціалістичних Республік по будівництву Волзького автомобільного заводу ВАЗ у м. Ставрополе-на-Волге, не без іронії перейменованому комуністичною владою на честь Тольятти, що ледь не погубили ФИАТ у 20-і роки. Виробничі потужності Ваза складали 2000 машин 124 у день. ФИАТ міцно ввійшов у наше життя з будівництвом Волзького автозаводу, що дав країні багато мільйонів легкових автомобілів, величезна кількість робочих місць на головному заводі і заводах-суміжниках. Фиатовскую модель ВАЗ випускає і дотепер. Адже “2105” і “2106” по технічному змісті майже близнюки 124-го “фиата” . Так що можна змело говорити про цей концерн як про “шефа” радянської легкової автопромисловості. Неможливо уявити собі сьогоднішні автостради і вулиці міст без “Жигулів”. Мало того, коли “росіяни фиаты” продавалися за рубежем (в експортному виконанні), завдяки більш низькій ціні вони успішно конкурували з “італійцями”. Та й зараз середній клас суспільства націлений на автомобілі ВАЗ, причому багато хто предпочитают “класику”, тобто ФИАТ-124 у минулому. ФИАТ-124 був визнаний автомобілем року аж у 1967 році — 30 років тому. Удала модель! У 1969 у ФИАТ входить компанія «Ланча». У той же самий час, паралельно появі різних моделей, починаючи з "Dino" і закінчуючи 128, 130, 127 і 126 серіями, Фиат будував заводи з виробництва автомобілів у Південній Італії, Польщі і Бразилії, поширюючи по усьому світі італійське автомобильноеноу-хау, включаючи і досвід, отриманий після придбання таких відомих брендов, як "Autobianchi" і "Lancia". Протягом періоду, що охоплює нафтова криза 70-х років, акцент був зроблений на поліпшенні готової продукції і виробничих процесів, що допомогло домогтися більш високого рівня автоматизації і налагодити випуск за допомогою більш ефективних методів автомобілебудування. Виробництво "Ritmo", почате в 1978 році завдяки "Robogate", революційній системі автоматизації, вивело компанію на новий рівень розвитку. Поворотним же моментом в історії автомобільного концерну "Fiat" став 1983 рік, коли вперше був випущений знаменитий "Uno", автомобіль, що запропонував широку гаму нововведень: в електроніці, у використанні альтернативних матеріалів, пристрої двигуна і т.д. У 1980 році в Женеві був представлений компактний автомобіль FIAT Panda. За 20 років виробництва компанія FIAT запропонувала 60 варіантів моделі Panda. Загальна кількість випущених машин – 4 млн. штук. Незважаючи на свій дуже невибагливий вид, Panda була розроблена в ательє ItalDesign під керівництвом маэстро Д. Джуджаро. Сьогодні ця модель є однієї з найдешевших у Західній Європі. FIAT Uno дебютував у березні 1983 року в Женеві. Саме модельний ряд "номер один" - Uno залишався самим популярної на Апеннінскому півострові протягом більш ніж десятиліття. FIAT Uno знятий з конвеєра в Італії в травні 1995 року і переданий для виробництва на польський завод FlAT-Polsca (колишній FSM) у м. Бельско-Бяла, турецький підрозділ TOFAS-FIAT, а також єгипетська філія El Nasr, де ці моделі роблять і понині. На італійському конвеєрі FIAT Uno перемінив спадкоємець - FIAT Punto. Великий переднеприводный Фиат Croma, представлений головним італійським автовиробником у грудні 1985 року, хэтчбек зі східчастими задніми дверима, зручними і містким багажником, так називаний "двухсполовинойобъемный", ця модель була спроектована на єдиної, як її тоді називали, "загальноєвропейській" платформі "TIPO 4", на якій ще базувалися Lancia Thema, SAAB 9000 і Alfa Romeo 164. Модель Croma протрималася на конвеєрі до 1996 року, коли попит на нее зовсім упав, і FIAT рахував непотрібним продовжувати своя присутність у цьому класі. У 1986 році Група Фиат здобуває "Alfa Romeo" і його відділення, таким чином, підсилюючи свої позиції на світовому ринку. Політика компанії дозволила незабаром представити на ринку нову модель Alfa 164, що знайшло відгук у серцях гарячих шанувальників легендарної марки. Слідом за Alfa 164 пішла серія моделей, серед яких була і Alfa 156, випуск якої налагодили в 1997 році і ставшая Автомобілі Року. Пятидверный хэтчбек Tipo дебютував у січні 1988-го, четырехдверный обтічний трехобъемный шестиоконный седан Tempra - у лютому 1990 року, пятидверные універсал Tempra Station Wagon (також він називався FIAT Tempra) і фургон РИТ Marengo - у травні 1990-го. Ці моделі виконані на єдиній платформі, однак їхній дизайн трохи відмінний. На тій же технологічній платформі концерн FIAT випустив і подібні по розмірах, але більш дорогі і престижні моделі сегментів С и D - Lancia Delta і Alfa Romeo 33, і Lancia Dedra з Alfa 155. Зовнішністю Tipo нагадує збільшений у масштабі попередній бестселер ринку - FIAT Uno, і все-таки престижний титул "Автомобіля 1989 року" дістався саме йому. Однак широкого визнання на ринку Tipo так і не одержав. У жовтні 1995 року модельний ряд Tipo і Tempra замінений в Італії на сімейства моделей Bravo/Brava і Магеа. Punto/Sporting переднеприводный автомобіль особливо малого класу (3- і 5-дверный хэтчбек). Самий популярний у класі, 17 базових моделей (у т.ч. кабріолет). GT - найбільш могутня модифікація. Дебют - осінь 1993. Нове покоління цієї моделі - липень 1999. Спортивне купе Fiat Coupe на базі Fiat Bravo одна з найдешевших моделей подібного типу. Coupe Turbo - найбільш могутня модифікація з високими динамічними характеристиками і макс. швидкістю 250 км/год, конкурент компресорного Merсedes-Benz CLK і Porsche Boxter. Уперше модель була представлена в листопаду 1993. Улітку 2000 р. на Туринском автосалоні була показана нова комплектація Coupe 2,0 20V Turbo Plus з 220-сильним мотором і 6-східчастою коробкою передач. FIAT Ulysse, минивэн з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Виробляється спільно Peugeot/Citroеn і Fiat/Lancia. Прем\’єра великого сімейства 7-8-місцевих однооб\’ємних універсалів підвищеної місткості в рамках спільного проекту U60 компанії FIAT і концерну PSA відбулася в січні 1994 року. Виробництво всіх моделей, заснованих на загальній платформі, ведеться на новому заводі NordSEVEL на півночі Франції. На початку 1996 року на ринку були представлені вантажне і грузопассажирское сімейство (U64) міні-фургонів FIAT Scudo/Citroen Jumpy/Peugeot Expert, уніфікованих по ходовій частині і частково кузовам з мини-вэнами сімейства U60. Платформа U64 замінила короткобазную модель FIAT Talento. Уперше Fiat Barchetta був представлений навесні 1995 на автошоу в Женеві і визнаний найкрасивішим кабріолетом салону. Це переднеприводный спортивний кабріолет — спайдер з відкритим чи твердим верхом, що знімається; виготовляється на базі Fiat Punto, спільна розробка компанії Fiat і дизайнерського ательє Pininfarina. Улітку 2000 р. на Туринском автосалоні була показана "люксовая" комплектація Barchetta Riviera. Fiat Bravo/Brava, автомобілі класу С с поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Останнє покоління хэтчбеков Golf-класу (сегмент ІЗ, по європейській класифікації) концерн FIAT представив у вересні 1995 року. І дуже вдало - двуединый Bravo/Brava завоював почесний титул "Автомобіль 1996 року". Fiat Marea модель європейського класу D, созданнаяна платформі Brava, однак длиннее і просторіше останньої. "Люксовый" варіант HLX має водійське сидіння з електроприводом регулювань, дві бічні подушки безпеки і стерео-апаратуру класу "hi-fi" із шістьма динаміками. Уперше модель быда представлена в липні 1996. У 1998 спеціально для Росії була розроблена «арктична» версія Fiat Marea. FIAT Palio(Siena — аргентинська модифікація Fiat Palio) компактний автомобіль малого класу. Уперше модель була представлена в 1996. Спочатку автомобіль робили в Бразилії, з 1997 — в Аргентині і Польщі. У 1997 почався випуск моделі з кузовом універсал. У 1998 універсал Fiat Palio стали поставляти на європейський ринок. У 2000 р. до універсала Weekend приєдналися 3- і 5-дверні хэтчбеки Palio. У березні-квітні 1998 у Туріні був представлений FIAT Seicento, автомобіль особливо малого класу. Як і Panda, ця машина відноситься до європейського розмірного класу А. Виробляється в Польщі, реалізується на європейському ринку. Виробляються базові версії: Young, S, SX, Citymatic, Suite, Sporting, а також електромобіль Seicento Elettra. Уперше модель Multipla була представлена восени 1998. Це минивэн середнього класу - перший у своєму класі автомобіль подібного типу. Відроджена назва багатомісного компактного автомобіля 50-х років. Улітку 2000 р. з\’явилася нова серія Special з більш високим рівнем оснащення. У жовтні 2000 компанія випустила грузопассажирскую модель Doblo на автосалоні в Парижеві. Ця машина пропонується як у пасажирському, так і у вантажному виконанні (Doblo Cargo). В Італії Stilo продається з 6 жовтня 2002 року. Трехдверный хэтчбек, що приходить на зміну моделі Bravo, адресується шанувальникам активної їзди. У свою чергу, пятидверный автомобіль (він переміняє Fiat Brava) - це "сімейний" варіант. Fiat Stilo буде випускатися протягом шести - семи років. Загальний планований обсяг виробництва - 2,5 мільйони машин. Концерн поступово здобував збанкрутілі фірми і сьогодні під “дахом” ФИАТа зібралися і FERRARI, і LANCIA, і ALFA ROMEO. Належать йому і кілька тракторних заводів. 


Останні додані оголошення

CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Оголошення №:44263
14.01.18
CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Регіон:Тернопіль
Рік випуску:1992 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:220$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44262
13.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Івано-Франківськ
Рік випуску:1982 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:950$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44261
12.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Ужгород
Рік випуску:1986 р.
Об'єм двигуна:3.00 л.
Ціна:1 200$
Детальніше...
MITSUBISHI Pajero
Оголошення №:44260
11.01.18
MITSUBISHI Pajero
Регіон:Львів
Рік випуску:1995 р.
Об'єм двигуна:2.50 л.
Ціна:2 800$
Детальніше...
ГАЗ  5312
Оголошення №:44259
10.01.18
ГАЗ 5312
Регіон:Хмельницький
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:3 000$
Детальніше...
SKODA Octavia A5
Оголошення №:44258
09.01.18
SKODA Octavia A5
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:8 300$
Детальніше...
SKODA Fabia
Оголошення №:44255
04.01.18
SKODA Fabia
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:1.20 л.
Ціна:7 600$
Детальніше...
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Оголошення №:44254
03.01.18
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Регіон:Львів
Рік випуску:2016 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:20 500$
Детальніше...
TOYOTA Corolla
Оголошення №:44253
28.12.17
TOYOTA Corolla
Регіон:Львів
Рік випуску:2010 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:12 500$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (671) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (706) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (531) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (300) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (762) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1152) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (100) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (336) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (499) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (316) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (38) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (120) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (450) MERCEDES MERCEDES (1827) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (456) OPEL OPEL (1393) PEUGEOT PEUGEOT (535) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (978) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (498) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (607) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2291) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (98) ВАЗ ВАЗ (3748) ГАЗ ГАЗ (864) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (100) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (180) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (392) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (542) ТРАКТОР ТРАКТОР (314) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб