Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

http://technocolor.com.ua/ пескоструй днепр. Раздвижные двери с рисунком пескоструй.

ГАЗ



\"\"
Історія відкритого акціонерного суспільства "ГАЗ" (раніше "Горьковський автомобільний завод") бере свій початок в 1929 р. 4 березня 1929 р. ухвалено рішення ВСНХ СССР і підписаний наказ про будівництво автомобільного заводу. 6 квітня 1929 р. затверджено вирішення про вибір району будівництва майбутнього автозаводу - біля міста Нижнього Новгорода.
31 травня 1929 р. ВСНХ СРСР і американська фірма "Ford Motor Company" уклали угоду про технічну допомогу при організації і налагодженні масового виробництва легкових автомобілів типу "Ford-а" і вантажних автомобілів типу "Ford-аа". Технологічне і будівельне проектування велося в Америці в основному силами вітчизняних інженерів при тісній співпраці з фірмою "Ford Motor Company". Архітектурно-будівельний проект розроблявся фірмою "Austin & K".
2 травня 1930 р. під Нижнім Новгородом був закладений перший камінь у фундамент майбутнього автомобільного заводу. Завдяки вдалому проекту, умілому керівництву, особистій відповідальності кожного учасника завод був побудований за 18 місяців. 1 січня 1932 р. автозавод вступив в лад тих, що діють. 29 січня 1932 р. з конвеєра зійшов перший автомобіль - вантажівка ГАЗ-АА. З грудня 1932 р. на автозаводі почалася збірка легкового автомобіля середнього класу ГАЗ-А.
Перші автомобілі моделей ГАЗ-А і ГАЗ-АА виготовлялися по кресленнях американської фірми "форд". Не дивлячись на це, вони вже дещо відрізнялися від американських прототипів: для російського варіанту були посилені картер зчеплення і рульовий механізм. Поєднуючи використання фордовських розробок з пошуком і впровадженням своїх рішень, конструктори створили немало модифікацій на базі "полуторки". У 1933 р. з\’явився автобус службового призначення ГАЗ-03-30. В кінці 1934 р. на конвеєр встала тривісна вантажівка ГАЗ-ААА. Пізніше з\’явився самоскид ГАЗ-410. А в 1937 р. на філії Горьковського автомобільного заводу почався випуск санітарного автобуса ГАЗ-55. Також в ті роки був створений і газогенераторна вантажівка ГАЗ-42. На базі автомобіля ГАЗ-А був створений пікап ГАЗ-4 з суцільнометалевою кабіною і металевою платформою на 500 кг вантажу. Пікапи ГАЗ-4 почали сходити з конвеєра в 1933 р. Важливою датою в біографії заводу став день 17 квітня 1935 року, коли з конвеєра зійшов стотисячний автомобіль. Це був легковий ГАЗ-А. Так, в 30-і роки, вперше в СРСР при технічній допомозі американських фахівців з "Ford Motor Company" було освоєно конвеєрне потокове виробництво автомобілів.
Новою віхою в історії заводу стало створення і освоєння легкового автомобіля М-1. Масовий рух за оволодіння технікою і підвищення продуктивності праці дали можливість в найкоротший строк провести підготовку виробництва нових автомобілів. За угодою, підписаною з фірмою "форд", цим автомобілем, як і ГАЗ-А, був також визначений свій фордовський прототип. Проте конструкторський колектив Газа, очолений в 1933 р. талановитим фахівцем і організатором А.А. Ліпгартом, враховуючи не тільки отриманий досвід виробництва і експлуатації першої моделі, але і свою власну точку зору на вітчизняний автомобіль, рішуче відмовився від копіювання американського зразка. Так, замість установки двигуна V-8 з американського аналога був форсований з 40 до 50 к.с. і істотно модернізований чотирициліндровий, що вже випускається. Але головні зміни торкнулися шасі: були створені рама підвищеної міцності і нова конструкція підвіски (на чотирьох ресорах замість двох поперечних у аналога); колеса спиць поступилися місцем дисковим штампованим з шинами збільшеної розмірності. Причини зрозумілі: фордовськоє шасі виявилося фактично непридатним до роботи в умовах російських доріг.
У результаті Газ-м1, як і все подальші моделі легкових автомобілів ГАЗ, вийшов витривалим, міцним, невибагливим. Зовнішній вигляд автомобіля теж був змінений: за рахунок укрупнення передньої частини і удлінненія рами і колісної бази краще за сталь пропорції, більш інтересним стала зовнішність всього переднього вузла - крил капота і облицювання радіатора. Таким чином, конструкторський колектив заводу створенням автомобіля Газ-м1 не тільки витримав крупний іспит, але і заклав основи конструкторської школи Газа. У 1937 р. автомобіль М-1 гідно представив СРСР на Усесвітній промисловій виставці в Парижі.
У моделі Газ-м1 своєрідна біографія. Рік за роком, модернізуючись в деталях, вона вірою і правдою служила людям з кінця 30-х до 50-х років, включаючи війну. На базі М-1 був розроблений і серійно випускався пікап ГАЗ-415 вантажопідйомністю 400 кг Випускалися "Емки" і з 6-ти циліндровим двигуном, що отримав індекс ГАЗ-11. Цей двигун робочим об\’ємом 3485 куб.см. і потужністю 76 к.с. не тільки дозволив поліпшити динаміку, але і відкрив перспективи для його застосування на майбутніх конструкціях вантажних автомобілів, а в роки війни - на легких танках і самохідних установках.
Легковий автомобіль з новим двигуном отримав індекс ГАЗ-11-73. Його перші зразки були готові в 1938 році. Окрім силової установки, на автомобілях був введений ще цілий ряд удосконалень: подовжені передні ресори, ефективніші гальма, новий щиток приладів і ін. На базі ГАЗ-11-73 був створений автомобіль ГАЗ-11-40 з кузовом фаетон, почати серійне виробництво якого перешкодила війна. А ось повноприводна модифікація ГАЗ-61, створена В.А. Грачевим, випускалася серійно. Автомобіль міг долати підйоми крутизною 38`, без зусиль піднімався по крутих пішохідних сходах, долав брід завглибшки 720 мм. Фахівці стверджували, що при установці спеціальних шин з розвиненими грунтозацепами ГАЗ-61 по прохідності перевершував напівгусеничні машини.
До кінця 30-х років ГАЗ став провідним автозаводом країни і дав СРСР 450 тисяч автомобілів. Він освоїв випуск 17-ти моделей і модифікацій автомобілів і проводив 68,3% всіх автомобілів, що випускалися в СРСР. Велика заслуга в цьому належить першому директорові заводу С.С. Дьяконову (1898-1938)
"ГАЗ в роки війни" (1941-1945 г.г.)
Велика Вітчизняна війна зажадала переорієнтації заводу на випуск бойової техніки. Заводські конструктори і технологи оперативно розробили і підготували до виробництва нові машини: усюдиходи ГАЗ-64 і ГАЗ-67, бронеавтомобілі БА-64, БА-64Б, танки: Т-60, Т-70. Разом з вантажними автомобілями завод розвернув випуск самохідних знарядь, боєприпасів і різного військового спорядження.
Видатними конструкторами - новаторами в створенні бойової техніки показали себе А.А. Ліпгарт, Н.А. Астров, В.А. Дідусів, В.А. Грачев, А.М. Крігер, Л.В. Косткин, Ю.Н. Сорочкин, В.К. Рубців.
"Все для фронту, все для перемоги" - так, не жаліючи сил, автозаводци працювали в тилу. Виконуючи завдання фронту, люди цілодобово не виходили з цехів. Самовіддано працювали в роки війни фронтові бригади В.Ф. Шубіна, А. Харламова, В. Тіхомірова і інших. Імена ініціаторів виробництва А.Х. Бусигина, І.І. Кардашина, А.С. Кузьміна, В.Ф. Шубіна, А.А. Ліпгарта, І.К. Лоськутова, А.Н. Сомова, А.Д. Проськуріна вписані в історію Великої Вітчизняної війни.
Руйнівні нальоти ворожої авіації літом 1943 року не зломили автозаводцев. Під керівництвом директора заводу І.К. Лоськутова (1900 - 1982 р.) за сто днів і ночей вони відновили 50 будівель і споруд, відремонтували 9 тисяч одиниць устаткування.
За роки Великої Вітчизняної війни ГАЗ випустив:
автомобілів - 176221 шт.
танків - близько 12000 шт.
самохідних установок - більше 9000 шт.
мінометів - 24000 шт.
автомобільних моторів - 232000 шт.
снарядів для ракетної установки "Катюша" - 30000 шт.
Більше 40 мільйонів кілометрів наїздили газовськие "полуторки" на "дорозі життя" тільки в 1941 р. Евакуювали більше напівмільйона чоловік, доставили більше 271000 тонн продовольства і фуражу, 32000 тонн боєприпасів і озброєння, 35000 тонн паливно-мастильних речовин, 23000 тонн вугілля - всього 361000 тонн різних вантажів. Уряд високо оцінив працю автозаводцев в роки війни, нагородивши завод орденами Леніна, Червоного Прапора і Вітчизняної війни I ступеня.
"Нові рубежі" (1945-1970 г.г.)
Війна ще не закінчилася, коли на Горьковськом автозаводі починали створювати нові моделі вантажних і легкових автомобілів, в перші післявоєнні роки що змінили практично весь модельний ряд заводу. Така швидкість оновлення коштувала справді гігантських зусиль по переобладнанню виробництва. Варто сказати, що все за рік було змонтовано наново і перемонтовано 4036 одиниць устаткування.
Першою у ряді новинок стояла вантажівка ГАЗ-51. Їх масовий випуск почався в січні 1946 р. Цей автомобіль увійшов до історії як бездоганно надійний, раціональний, економічний. Він протримався на конвеєрі 29 років і, не дивлячись на свій поважний вік, до цих пір зустрічається на дорогах. ГАЗ-51 для того часу був вельми передовою і досконалою конструкцією. Його творці при невеликому збільшенні маси в порівнянні з попередником зуміли підвищити вантажопідйомність більш ніж в півтора рази і міжремонтний пробіг в два рази. Посилена рама і вузли ходової частини володіли чималим запасом міцності і могли експлуатуватися з великими перевантаженнями. Шестициліндровий двигун потужністю 70 к.с. дозволяв розвивати швидкість 70 км/год. За три десятки років автомобіль неодноразово модернізували. Спочатку на машинах, у зв\’язку з гострим дефіцитом сталевого листа в післявоєнні роки, стояла кабіна змішаної дерев\’яно-металевої конструкції з дерев\’яними підніжками. Пізніше за кабіну стали суцільнометалевими. У подальші роки автомобіль зазнав ще цілий ряд змін, які знайшли віддзеркалення в індексі моделі - ГАЗ-51А. Конструкція автомобіля виявилася настільки вдалою, що його виробництво було розгорнене в Польщі, Китаї, КНДР. ГАЗ-51 послужив базою для численних моделей і модифікацій: автомобілів підвищеної прохідності ГАЗ-63, автобусів ГАЗ-651 (пізніше ПАЗ-651 і ПАЗ-653), самоскида ГАЗ-93, сідельного тягача ГАЗ-51П і ряду інших машин.
Другим був освоєний автомобіль ГАЗ М-20, знаменита "Перемога". Перша партія була зібрана в червні 1946 р. Цьому автомобілю призначено було стати не просто етапним, а вписати яскраву сторінку в історію не тільки вітчизняного, але і світового автомобілебудування. ГАЗ М-20 став знаменитий перш за все завдяки оригінальній формі кузова, який створював дуже малий аеродинамічний опір, всього 0,34. Дизайн машини відкривав нову тенденцію в тодішній автомобільній моді, підхопленій в подальших 2-3 року багатьма світовими автовиробниками. "Перемога" стала першим радянським автомобілем з кузовом, що ніс, і першим в світі серійним автомобілем з кузовом "безкрилої" форми. Машину також відрізняли незалежна підвіска передніх коліс, гідравлічний привід гальм, навішування дверей на передніх петлях, V-образное лобове скло. У комфортабельному салоні з отопітелем вільно розміщувалися 5 чоловік. Варто відзначити, що для забезпечення додаткового комфорту всі "Перемоги" комплектували радіоприймачами.
Разом з базовою моделлю з кузовом седан з 1949 року випускалася модифікація з кузовом кабріолет. Відповідно до розвитку в країні повідомлення таксомотора, було виготовлено більше 37 тисяч автомобілів модифікації "таксі". Всього ж за дванадцять з половиною років з конвеєра зійшло більше 235 тисяч автомобілів ГАЗ М-20. На його базі випускалася і повноприводна модель ГАЗ-72.
"Побєда" отримала хороші відгуки за кордоном. Її експортували не тільки в країни Східного блоку, але і в деякі західноєвропейські країни. За радянською ліцензією ГАЗ М-20 під маркою "Варшава" протягом 23 років проводили в Польщі на заводі ФСО.
У 1948 році колектив конструкторів на чолі з А.А. Ліпгартом і Н.А. Юшмановим за урядовим завданням почав проектування нового легкового автомобіля великого класу, що отримав індекс ГАЗ-12 "ЗИМ". Перша промислова партія була випущена вже в 1950 році. Автомобіль володів поряд прогресивних для того часу технічних рішень і відрізнявся високим рівнем комфорту: обігрів задніх сидінь, трьохдіапазонний радіоприймач, перемикач покажчиків повороту з автоматичним скиданням. Автомобіль з форсованим двигуном ГАЗ-51 був наймогутнішим (95к.с.) і найшвидкіснішим (до 125 км/год) в модельному ряду. Крім ГАЗ-12 із закритим шестимісним кузовом типу седан розроблена модифікація з кузовом кабріолет, а також машина "швидкої допомоги" ГАЗ-12Б, яка випускалася серійно.
Позашляховик ГАЗ-69 в 1953 році змінив свого попередника ГАЗ-67. Максимально уніфікована з тими, що випускалися тоді "газовськимі" автомобілями, проста, міцна і дуже витривала машина успішно експлуатувалася як в наший країні, так і за кордоном.
"Волга" ГАЗ-21, що встала на конвеєр в кінці 1956 року, є особливим, класичним для нас автомобілем. Для безлічі людей "двадцять перша" стала символом цілої епохи. Передова для свого часу, вона і зараз має немало поклонників. Останніми роками спостерігається навіть певне підвищення інтересу до цієї моделі. Модні "хот-роди" на базі "двадцять першою", та і конвеєрні машини попадаються на очі на вулицях, зайвий раз підтверджуючи, що "Волга" належить до найміцніших і довговічніших автомобілів. До речі, вона чудово поводилася в ролі "таксі". Надзвичайно вдалим виявився і незвичайний для свого часу дизайн ГАЗ-21. Конструктори н.І. Борисов, В.С. Солов\’їв, А.М. Невзоров, Г.В. Еварт, П.К. Лапшин, М.С. Мокєєв та інші знайшли вдалий компроміс між європейською і американською школою конструювання.
Новий силовий агрегат з клиновидною камерою згорання розвивав потужність до 70 к.с. Максимальна швидкість автомобіля складала 130 км/год. У нової машини в порівнянні з "Перемогою" була значно покращувана динаміка. Час розгону до 100 км/год скоротилося на 11 секунд і складало 34 секунди, що на ті часи було непогано. ГАЗ-21 кілька разів модернізували як зовні, так і конструктивно, по ходу справи додаючи у виробничу програму нові модифікації. З 1962 року почали випускати ГАЗ-22 з кузовом універсал, а також автомобіль "швидкої допомоги". Випускалися "Волги" і в люксовом варіанті для експорту.
У 1959 році настав час і для нового флагмана підприємства. Їм стала семимісцева "Чайка" ГАЗ-13. Дизайн машини навіяний зразками американських виробників, тодішніх законодавців автомо-більной моди. А відносно конструкції "Чаю" представляла безперечний інтерес завдяки цілому ряду технічних нововведень. Вона оснащувалася V-образным восьмициліндровим двигуном потужністю 195 к.с., чотирикамерним карбюратором, гидроусилітелем рулюючи, гидромеханічеськой коробкою передач. Управління перемиканням передач було кнопковим, а антена радіоприймача висувалася автоматично. Устаткування кузова включало: електричні стеклопод\’емникі, омиватель вітрового скла, всехвилевий радіоприймач з автоматичною настройкою, протитуманні фари і ін. Разом з базовою моделлю, що мала кузов седан, невеликими партіями випускалися лімузини ГАЗ-13А і кабріолети ГАЗ-13Б.
Відзначаючи досягнення конструкторів і дизайнерів, автомобілям "Волга" ГАЗ-21, "Чайка" ГАЗ-13 і ГАЗ-52 на Усесвітній виставці в Брюсселі (1958 р.) була присуджена вища нагорода - Гран-прі.
У березні 1958 р. директором заводу був призначений І.І. Кисельов (р.1917г.), що очолював ГАЗ протягом 25 років. Під його керівництвом були створені могутні спеціалізовані заводи, що дозволило перетворити Горьковський автомобільний завод в найбільше виробниче об\’єднання. 60-і роки - період оновлення гамми вантажних автомобілів. Моделі ГАЗ-52, ГАЗ-53А, ГАЗ-66 і їх модифікації утворили сімейство третього покоління вантажних автомобілів ГАЗ. Для них були наново розроблені всі силові агрегати, включаючи могутні двигуни V-8. Вантажопідйомність автомобіля ГАЗ-53А збільшилася до 4 т. При цьому значно підвищилася його довговічність.
Про автомобіль ГАЗ-66 варто сказати особливо. Створений під керівництвом А.Д. Просвірніна, він прожив на конвеєрі більше чверті століття, але, не дивлячись на це, машина дуже довго відповідала пред\’явленим до неї строгим вимогам. ГАЗ-66 з легкістю міг перевозити дві тонни вантажу і буксирувати причіп загальною масою дві тонни. Змінюючи тиск в шинах і включаючи одну з восьми передач, водій легко справлявся з бездоріжжям. На сухому твердому грунті ГАЗ-66 долав підйоми крутизною до З7 градусів, а на песчанном сипкому - 22 градуси. Машина мала ряд нововведень, таких як: гіпоїдна головна передача, суцільнометалева вантажна платформа, кабіна, що відкидається вперед, гидроусилітель рулюючи, омиватель лобового скла і ін. Завдяки своїм видатним експлуатаційним якостям, ГАЗ-66 швидко завоював визнання у водіїв. На державному рівні таке визнання було відмічене Знаком якості.
У ці ж роки велася розробка автомобіля "Волга" ГАЗ-24, який був запущений в масове виробництво в 1970 році. Нову "Волгу" характеризували покращувані динамічні якості, просторіший і комфортабельніший салон, місткий багажник, безпека конструкції і зручність управління. "Двадцять четверта" відрізнялася строгістю форм, простотою, величчю і завжди була втіленням якості, гідності і престижу. Висока міцність кузова і ходової частини ГАЗ-24 зробила цей автомобіль незамінним для роботи як "таксі". З 98-сильним двигуном ГАЗ-24 розвивав швидкість до 140 км/год, розгонився з місця до 100 км/год за 23 секунди (проти 34 секунд у ГАЗ-21). "Путівку в життя" першим автомобілям ГАЗ-24 дали А.Д. Просвірнін, Н.А. Юшманов, Н.Г. Мозохин, В.І. Борисов, Г.В. Еварт і багато інших. Високим визнанням цих автомобілів стали міжнародні нагороди: золоті медалі на Міжнародних виставках в Пловдіве (1969 р.) і Лейпцігу (1970 р.). Протягом 2-3 років після постановки на виробництво ГАЗ-24, крім таксомоторів ГАЗ-24-01 були освоєні вантажопасажирський варіант і машина "швидкої допомоги".
Кінець 1970-х років був відмічений випуском третього покоління легкових автомобілів великого класу. "Чайка" ГАЗ-14 створювалася під керівництвом А.Д. Просвірніна за участю Н.А. Юшманова, В.Н. Носакова, С.В. Волкова, Ю.І. Докукина і багатьох інших конструкторів. Красивий семимісцевий представницький автомобіль славився високим технічним рівнем і комфортабельністю американських шосейних "дредноутів". На ГАЗ-14 ставився V-образный 8-ми циліндровий 220-сильний двигун, що дозволяв розвивати швидкість до 175 км/год. Серед лімузинів (у салоні деяких ГАЗ-14 ставилася перегородка) горьковський автомобіль був найбільш легким і компактним. Маючи в своєму розпорядженні ще цілий поряд нововведень, "Чайка" ГАЗ-14 з\’явилася справжнім полігоном для впровадження нових конструкцій, матеріалів і технологій для подальших моделей ГАЗ масового виробництва.
У 60-70-х роках була проведена широкомасштабна реконструкція заводу. Вона почалася з переобладнання ливарних цехів. Були розширені корпуси сірого і ковкого чавуну, проведений монтаж нового устаткування, створений літейний Ќ6 - перший в країні цех точного литва по моделях (1962 р.), що виплавляються, пущена автоматична лінія формувального литва, також перша в країні. Були зведені нові заводи: штампів і прес-форм (1967 р.), коробок швидкостей (1968 р.), мостів вантажних автомобілів (1972 р.). 24 серпня 1971 р. на базі заводів-філій і виробництв головного підприємства утворено виробниче об\’єднання "АВТОГАЗ". У 1973 році воно перейменоване в ПО "ГАЗ", до складу якого увійшли 11 заводів. За успішне освоєння виробництва нових вантажних і легкових автомобілів для народного господарства в 1971 році автозавод нагороджений орденом Леніна.
Початі ще в 60-70-і роки реконструкція і технічне переозброєння особливо інтенсивно розвернулися в 1980-і роки. Реконструкція 80-х - найбільша на заводі за всю історію. Тільки за проектом першої черги розширення автозаводу передбачено будівництво нових виробничих корпусів площею 700 тис.кв.м., серед яких тільки виробнича потужність корпусу дизельних силових агрегатів - 250 тис.кв.м. Будівництво цього об\’єкту почалося в 1984 році, а завершилося пуском заводу автомобільних моторів в 1993 році. Дизелізація вантажних автомобілів - основний напрям технічної політики підприємства 1980-х років. У 1984 році був зібраний перший вантажний автомобіль ГАЗ-4301 з дизельним двигуном повітряного охолоджування. Згодом конструкторами був створений дев\’ятитонний автопоїзд самосвальний ГАЗ-6008. На цих автомобілях вперше був застосований дизельний силовий агрегат, розроблений фахівцями автозаводу.
Паралельно з випуском моделі ГАЗ-24 почалося серійне виробництво "Волги" ГАЗ-3102. Від попередниці вона відрізнялася новим вирішенням передньої і задньої частини, що додавало автомобілю велику солідність. Новим було оформлення інтер\’єру і приладової панелі. На "тридцять першу" встановлювали зручніші сидіння з підголовниками. Система гальм також була вдосконалена. Цікаво, що на перших партіях автомобілів ГАЗ-3102 встановлювався двигун з форкамерно-факельным запаленням. Унаслідок своєї винятковості декілька років "тридцять перша" використовувалася тільки державними і партійними структурами як службовий автомобіль.
Для приватних власників з 1985 року ГАЗ випускав модернізований варіант "двадцять четвертою", автомобіль з індексом ГАЗ-24-10. Він відрізнявся могутнішим двигуном, вдосконаленою підвіскою, електронною безконтактною системою запалення, 205-міліметровими шинами. Зовнішні відмінності полягали в оновлених гратах радіатора і сучаснішому інтер\’єрі.
У другій половині 80-х за урядовим завданням почалася розробка нового представницького легкового автомобіля ГАЗ-3105, який згодом став дрібносерійним.
У 1980 р. за великий внесок в розвиток автомобілебудування і міжнародної торгівлі колектив ПО "ГАЗ" нагородили престижною Міжнародною премією "Золотий Меркурій". У березні 1981 р. з конвеєра заводу зійшов 10 мільйонний автомобіль, а в грудні 1995 р. - 15 мільйонний з маркою "ГАЗ". У листопаді 1992 р. Горьковський автомобільний завод перетворений в акціонерне суспільство відкритого типу. 


Останні додані оголошення

MERCEDES Sprinter 413 cdi
Оголошення №:44311
19.04.18
MERCEDES Sprinter 413 cdi
Регіон:Львів
Рік випуску:2004 р.
Об'єм двигуна:2.20 л.
Ціна:10 000$
Детальніше...
SKODA Yeti 4x4
Оголошення №:44310
17.04.18
SKODA Yeti 4x4
Регіон:Львів
Рік випуску:2015 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:17 800$
Детальніше...
HYUNDAI ix35
Оголошення №:44308
15.04.18
HYUNDAI ix35
Регіон:Львів
Рік випуску:2012 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:15 200$
Детальніше...
FORD Courier
Оголошення №:44307
14.04.18
FORD Courier
Регіон:Полтава
Рік випуску:1987 р.
Об'єм двигуна:1.80 л.
Ціна:1 900$
Детальніше...
HONDA Accord
Оголошення №:44306
11.04.18
HONDA Accord
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:2.40 л.
Ціна:20 700$
Детальніше...
ПРИЧІП 2ПТС-4 Прицеп тракторный 2 ПТС-4  бортовой
Оголошення №:44305
04.04.18
ПРИЧІП 2ПТС-4 Прицеп тракторный 2 ПТС-4 бортовой
Регіон:Полтава
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:1 800$
Детальніше...
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-4 на кругу тракторный
Оголошення №:44304
04.04.18
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-4 на кругу тракторный
Регіон:Полтава
Рік випуску:1992 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:3 080$
Детальніше...
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-9 тракторный двухкузовный
Оголошення №:44303
04.04.18
ПРИЧІП Самоскид Прицеп самосвальный 2 ПТС-9 тракторный двухкузовный
Регіон:Полтава
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:5 200$
Детальніше...
ПРИЧІП Самоскид Прицеп тракторный самосвальный 3ПТС-12
Оголошення №:44302
04.04.18
ПРИЧІП Самоскид Прицеп тракторный самосвальный 3ПТС-12
Регіон:Полтава
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:6 400$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (674) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (707) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (532) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (300) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (762) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1154) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (101) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (38) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1828) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1393) PEUGEOT PEUGEOT (533) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (982) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (500) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (605) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2296) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3752) ГАЗ ГАЗ (865) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (100) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (180) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (549) ТРАКТОР ТРАКТОР (314) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб