Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Ikarus



Трохи історії про автобуси: перші автомобільні перевізники людей з\’явилися в Москві літом 1908 року. У перші радянські роки в Москві народ їздив на Зісах-8, яким на зміну прийшли сучасніші моделі ЗІС-16 і ЗІС-155. Навіть з пуском у виробництво Зіла-168 автобусів на маршрутах катастрофічно не хапало - стоїлісь нові мікрорайони, підмосковні селища перетворювалися на міста.
До 1960 року кількість міських автобусних маршрутів наблизилася до 90, а приміських досягло 66. Починаючи з 1956 року робилися пробні закупівлі іноземних автобусів і їх тестування на тому, що вважався зразково-показовим 55 маршруті. У листопаді 1956 року на нім пройшли попереднє тестування перші "іноземці": французький автобус Шоссон, угорський Ікарус і німецький Бюссинг. Кращим зарекомендував себе Ікарус, і це визначило його подальше щасливе життя в СРСР.
Перші Ікаруси, що з\’явилися на радянських вулицях в 60-і роки, були моделі 55 і 66 люкс, обслуговуючі міжміські і туристичні лінії. На 66-том стояв движок потужністю всього 125 к.с. (пізніші варіанти - 145 к.с.). Він був здатний розвивати швидкість 100 км/год, що на ті часи було просто фантастикою. За цю швидкість, обтічну, незвичну для тодішніх автобусів-коробочок форму і подовжні молдінги ці автобуси називали "ракетами". Це був один з найвдаліших варіантів Ікаруса, що випускався в різних модифікаціях більше двадцяти років.
Партії Ікарусов-180 (так звана зчленована модель, або «гармошка») почали прибувати з Угорщини в жовтні 1968 року. Вони працювали під час списів на лініях, що сполучають центр Москви з районами Тушино, Сокіл, Щукино; основну ж частину часу вони обслуговували нові мікрорайони. У цих автобусів в порівнянні з російським аналогом, Зілом-158, влізала абсолютно фантастична кількість народу: 180 чоловік! Тому їх тоді жартома називали «пилососами» - всіх охочих всмокче. Вони були біло-червоні і в порівнянні зі своїми ж нащадками, відрізнялися маленьким розміром вікон. За п\’ять років їх прибуло 327 машин, що складало 1/15 від загальної кількості всіх московських автобусів. Вони радували пасажирів своїм комфортом, їх любили знімати в художніх фільмах початку 70-х років. «Ікаруси» належали 1-у, 6-у, 10-у, і 11 автобусним паркам і обслуговували новобудови Беляєво, Химки-ховріно, Медведково, Дегуніно. Зі всіх прибулих «Ікарусов» до 1976 року залишилися тільки 273 машини. Дорогі, запчастини. Останні одиничні моделі довгих «Ікарусов-180» зникли перед Московською Олімпіадою... Але угорські автобуси все одно були надійніші і зручніші - в експлуатації і для пасажирів, чим численні радянські модифікації - ЛІАЗ-695, 697, 699 і 165 Лаз-699, 96 ЛАЗ-695Н...
Будівництво московського метро не встигало за зростанням міста і вже в 1976 році, після новорічних свят, в столицю прибула «на службу» досконаліша угорська модель - «Ікарус-280». Як і всі інші «двохсоті» моделі, 280-а була модульного принципу: подібно до кубиків дитячого конструктора можна було збирати з уніфікованих вузлів будь-яку модифікацію. Хочеш «280 - гармошку» довгою 16 з половиною метрів, а хочеш - довшу, вже 18-метрову «гармошку-283». За цю ідею «Ікарусу» дали не тільки золотий диплом лейпцігського ярмарку (що цілком зрозуміло - все-таки рідний СЕВ), але навіть срібний кубок принца Монако на конкурсі кузовів і срібний кубок французької асоціації кузовних ательє.
Спочатку 280-і поступали невеликими партіями, немов компенсуючи відхід 180-х. Під «Ікаруси» спеціально будувалися 15, 16 і 17 автобусних парків. Масові постачання (декілька сотень машин в рік) почалися тільки після Олімпіади. Через чотири роки їх кількість вже наближалася до 1400, в 1986 році - понад 2600, а до моменту розпаду СРСР «Ікарус-280» став абсолютним лідером (до 1990-го року кількість 280-х перевищувало чотири тисячі автобусів) не тільки в столиці і в області, але захопив міцні позиції і у сфері міжміських перевезень. Реальну конкуренцію йому склала не наша техніка, а свій же, молодший побратим - «Ікарус-283», що з\’явився в СРСР в 1988 році. Можна підкреслити той факт, що на той час сам 280-й не був самою передовою моделлю - за три роки до цього в СРСР проходили випробування пізніших моделей «Ікаруса» - 415 і 284, але подальшого поширення (не дивлячись на всі свої достоїнства) вони не набули.
На початку 90-х років наступила автобусна криза - із-за високої вартості (у валюті) було різке скорочені як закупівлі нових «Ікарусов», так і запчастин до раніше куплених машин. Так на початок 1990 року кількість працездатних 280-х зменшилося в порівнянні з 1989 роком більш ніж в півтора рази, а масові закупівлі 283-ої моделі, що проходили в 1990-91 роки, не досягли і чотирьохсот машин. Всього в СРСР їздили в цілому понад 143 тисячі угорських «Ікарусов»! Надалі закупівлі автобусів в Угорщині практично припинилися, і за угорською технологією Тушинський машинобудівний завод почав збірку 280-ої і 415-ої моделі. Перший успіх - 1996 рік, 20 штук, паралельно займаючись відновленням з руїн «убитих» екземплярів стародавніх 280-х. Отже тепер нам частіше доведеться користуватися «Ікарусамі» місцевого розливу... Як пам\’ять про минулому, знайдений в середині 90-х років в околицях Орехова-зуєва «Ікарус-180» (інших зі всіх цих тисяч не залишилося!) був відновлений і взяв в 1997 році участь в параді старовинних автомашин, що проходив на святі 850-ліття Москви. Цей єдиний екземпляр, що уцілів в Росії, тепер зберігається в музеї історії міського транспорту столиці, розташованому за адресою: вулиця Сільськогосподарська, 9/2.
Само підприємство «Ікарус» розпалося в 1991 році на дві частини - власне «Ікарус» і «Ikarus Special Factory Ltd», яке колись було «ікарусовським» заводом по виробництву дрібних серіїв, а зараз частково належить одній турецькій компанії, а частково - тому ж самому «Ікарусу», який не тільки вижив, але і навіть почав експорт своєї продукції на захід. Тепер замовник сам може вибирати - яким буде його автобус, а завод збере з уніфікованих модулів необхідне. Правда, є одне не дуже утішне для нас ділення на категорії;: для колишніх партнерів по соцтабору (це простіше, дешевше, і, як би це м\’яко сказати, - менш екологічно), і для країн Західної Європи, що не скупилися. Хоча тепер «Ікарус» можна побачити і на вулицях США, в Кувейті, Китаї, Гонконзі. А «турецко-ікарусовський» «Ікарус Е96» тепер поставляється до Англії. Не випадково один з найбільших автобусів миру - той же двопалубний «Ікарус Е99», що носить поетичне ім\’я «Блакитний Дунай». Недавно з\’явився проект «Ікаруса» на базі (шасі) російського «Бичка». З\’являлися навіть тролейбуси, перероблені з «Ікаруса-283». 


Останні додані оголошення

CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Оголошення №:44263
14.01.18
CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Регіон:Тернопіль
Рік випуску:1992 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:220$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44262
13.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Івано-Франківськ
Рік випуску:1982 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:950$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44261
12.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Ужгород
Рік випуску:1986 р.
Об'єм двигуна:3.00 л.
Ціна:1 200$
Детальніше...
MITSUBISHI Pajero
Оголошення №:44260
11.01.18
MITSUBISHI Pajero
Регіон:Львів
Рік випуску:1995 р.
Об'єм двигуна:2.50 л.
Ціна:2 800$
Детальніше...
ГАЗ  5312
Оголошення №:44259
10.01.18
ГАЗ 5312
Регіон:Хмельницький
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:3 000$
Детальніше...
SKODA Octavia A5
Оголошення №:44258
09.01.18
SKODA Octavia A5
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:8 300$
Детальніше...
SKODA Fabia
Оголошення №:44255
04.01.18
SKODA Fabia
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:1.20 л.
Ціна:7 600$
Детальніше...
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Оголошення №:44254
03.01.18
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Регіон:Львів
Рік випуску:2016 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:20 500$
Детальніше...
TOYOTA Corolla
Оголошення №:44253
28.12.17
TOYOTA Corolla
Регіон:Львів
Рік випуску:2010 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:12 500$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (671) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (706) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (531) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (300) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (762) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1152) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (100) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (336) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (499) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (316) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (38) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (120) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (450) MERCEDES MERCEDES (1827) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (456) OPEL OPEL (1393) PEUGEOT PEUGEOT (535) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (978) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (498) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (607) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2291) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (98) ВАЗ ВАЗ (3748) ГАЗ ГАЗ (864) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (100) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (180) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (392) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (542) ТРАКТОР ТРАКТОР (314) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб