Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Присадки к топливу liqui moly liqui-moly.com.ua. | Интернет магазин готовой мебели www.kult-mebeli.com.ua.

Лаз



\"\"
13 квітня 1945 року було прийнято урядову ухвалу про створення в Львові автоскладального заводу, а 21 травня визначені заходи по його будівництву.

У 1949 році Ухвалою Радміну СРСР майбутньому заводу наказує освоїти виробництво електромобілів і автобусів, а сам завод з цієї миті названий «Львівським автобусним заводом імені 50-ліття СРСР». Ще до закінчення будівництва, в цьому ж році, налагоджується виробництво запасних частин для автокранів, збірка яких велася на сусідньому заводі автонавантажувачів.

ЛАЗ займав в СРСР нішу виробника автобусів середнього і великого класу для приміських, міжміських і туристичних перевезень. Він став лідером виробництва автобусів в Радянському Союзі.

Пізніше Раднарком повернувся до розвитку оборонної промисловості, і визначив програму Лазу так: 3 000 автомобільних кранів тритонок АК-32, виробництво яких передавалося з Дніпропетровська, 2 000 автобусів ЗІС-155 і 1 000 електромобілів в рік.

На заводі повністю освоюють виробництво автомобільних кранів на шасі ЗІС-150.

У 1953 році, після ухвали уряду "Про подальший розвиток радянської торгівлі", заводу доручили виробництво автомобілів-фургонів (ЛАЗ-150Ф) і причепів (ЛАЗ-712; ЛАЗ-729; ЛАЗ-742Б; 1-АПМ-3), а також виробництво причепів-автолавок. До 1955 р. асортимент Лазовськой продукції помітно розширився. Основою як і раніше були автокрани, виробництво яких за 5 років подвоїлося. Крім цього, завод робив хлібні причепи, шасі для причепів, причепи, запасні частини.

На розширеному засіданні технічної ради заводу 17 серпня 1955 р. була визначена технічна політика і розроблений типаж Львівських автобусів на підставі потреб народного господарства і прогнозів розвитку автобусного транспорту. Він передбачав випуск автобусів середньої місткості, пристосованих для радянських умов виробництва і експлуатації.

Паралельно з будівництвом нового заводу і освоєнням на нім виробництва причепів і автокранів, йшла організація конструкторського колективу під керівництвом В.В.Осепчугова. Спочатку на Львівському автобусному заводі планувалося виробництво автобуса ЗІС-155, але така перспектива не влаштовувала молодий колектів КБ. Осепчугов буквально заразив молодих конструкторів, що тільки що покинули інститутські аудиторії, своєю "автобусною хворобою".

Ініціатива по створенню власної моделі автобуса на Лазі була поддержена "у верхах" і для Лазу були куплені зразки найсучасніших європейських автобусів: Магирус, Неоплан, Мерседес. Їх вивчали, випробовували, розглядали з погляду технологій виробництва на Лазі, внаслідок чого конструкція львівського первістка до кінця 1955 року була практично розроблена. Відправною крапкою при його проектуванні стала конструкція автобуса "Мерседес Бенц 321", а зовнішні стилістичні рішення були підглянені у західнонімецького автобуса "Магирус".

На Львівському автобусі вперше в СРСР була застосована компоновка з подовжнім розташуванням двигуна ззаду і підстава, що несла (кузов ЛАЗ-695 мав силову підставу, яка була просторовою фермою з труб прямокутного перетину; з підставою жорстко пов\’язаний каркас кузова). Нововведенням була залежна ресорно-пружинна підвіска коліс, розроблена спільно з фахівцями НАМИ. Жорсткість підвіски із збільшенням навантаження росла, в результаті незалежно від навантаження створювалися комфортабельні умови для пасажирів. Ця обставина завоювала високу репутацію машинам ЛАЗ.

У 1967 році при Львівському автобусному заводі створено Головне союзне конструкторське бюро (ГСЬКБ).

У цьому ж році одна з моделей львівських машин була удостоєна в Брюсселі Гран-прі в номінації «Кращий європейський автобус». У 1969 році ЛАЗ отримує Гран-прі в Ніцці. Тут же йому вручають золоту медаль за кращу конструкцію кузова автобуса, а водієві - золото за краще водіння (інженер-випробувач С. Борім). Також були вручені приз Президента Франції і два Великі призи відмінності.

Кращі в СРСР - так оцінювалися автобуси, проведені «Львівським автобусним заводом». Надійний в експлуатації, невибагливий в обслуговуванні, такий, що володіє високою прохідністю, комфортабельний «ЛАЗ» можна було бачити практично у всіх кліматичних зонах Колишнього Союзу.

У період з 1969 по 1973 р. було випущено декілька дослідних зразків автобусів ЛАЗ-696 і ЛАЗ-698. У 1974 р. завод повинен був випустити першу промислову партію, але цього не відбулося. Не дивлячись на те, що нові моделі значно вигравали у ЛАЗ-695 і були пристосовані до здійснення пасажирських перевезень в крупних містах, в серійне виробництво вони так і не потрапили. Основну продукцію Лазу продовжували складати автобуси ЛАЗ-695. Ймовірно, позначилися масові закупівлі угорських "Ікарусов" - Радянський Союз, керуючись зобов\’язаннями перед країнами соцтабору, просто припинив вести власні конструкторські розробки автобусів підвищеної місткості.

У 1979 році завершилася споруда нового головного корпусу заводу. Його площа перевищувала всі інші виробничі площі удвічі. Це дозволило розвернути випуск нового міського автобуса ЛАЗ-4202.

У 80-і роки «ЛАЗ» став найкрупнішим виробником автобусів в Європі. Тут могли випускати до 15 тис. машин щорічно.

1981 рік. З конвеєра зійшов 200-тисячний автобус.

1984 рік. З конвеєра зійшов 250-тисячний автобус. Початий випуск середнього приміського автобуса з дизельним двигуном ЛАЗ-42021.

1986 рік. Початий випуск автобуса ЛАЗ-695НГ із застосуванням газового палива.

1988 рік. За рік випущена рекордна кількість автобусів - 14646 штук. м 1991 рік. Початий випуск нових міжміських автобусів ЛАЗ-42071.

Після 1991 року, об\’єми виробництва автобусів на Лазі сильно скоротилися. Якщо в 1989 році на «Лазі» було випущено 14200 машин, то в 1999-му - всього 234, тобто в 60 (!) разів менше. У цей період робилися численні і майже безрезультатні спроби розробити і запропонувати споживачам нові версії базових автобусів.

У 1992 році початий серійний випуск моделі ЛАЗ-5252.

У 1994 році на базі підприємства було створено ВАТ "Львівський автобусний завод".

У жовтні 2001 року контрольний пакет акцій «Лазу» (70,41%) на конкурсній основі придбало українсько-російське ВАТ «Сил-Авто». Завод дістався переможцеві у важкому стані: весь I квартал підприємство простояло. До кінця року було випущено всього 514 машин - тобто на 45% менше, ніж в попередньому, 2000-му (969 одиниць).

Після 1991 року, об\’єми виробництва автобусів на Лазі сильно скоротилися. Якщо в 1989 році на «Лазі» було випущено 14200 машин, то в 1999-му - всього 234, тобто в 60 (!) разів менше. У цей період робилися численні і майже безрезультатні спроби розробити і запропонувати споживачам нові версії базових автобусів.

У жовтні 2001 року контрольний пакет акцій «Лазу» (70,41%) на конкурсній основі придбало українсько-російське ВАТ «Сил-Авто». Завод дістався переможцеві у важкому стані: весь I квартал підприємство простояло. До кінця року було випущено всього 514 машин - тобто на 45% менше, ніж в попередньому, 2000-му (969 одиниць).

Почалася робота по оновленню продукції і зняттю з виробництва застарілих моделей ЛАЗ-695 і ЛАЗ-699 (з липня 2002-го року). У травні 2002 року на Київському міжнародному автосалоні було представлено сімейство оновлених автобусів. Підприємство перейшло на випуск уніфікованих 9-, 10- і 12-метрових автобусів («Лайнер-9», «Лайнер-10» і «Лайнер-12»), і переважно автобуси поставлялися до Росії і Казахстану. Крім того, підприємство випускає зчленований автобус А-291 особливо великого класу, що пройшов успішні випробування в Україні і Росії.

В кінці 2002-го Кабінет міністрів України підписав ухвалу про можливість створення компанії ЗАТ Львівський Автомобільний Завод. Спеціалізація підприємства - виробництво автобусів, тролейбусів, а також вантажних і спеціальних автомобілів.

З серпня 2003 року ВАТ "Львівський автобусний завод" став одним із засновників ЗАТ "Львівський автомобільний завод".

У грудні 2003 р. ЗАТ "Львівський автомобільний завод" отримало міжнародний сертифікат TUV CERT на систему управління якістю і сертифікат УКРСЕПРО.

У травні 2004 були представлені міський нізкопольний автобус Лаз-а183 "Ситі" і перонний "Аеропорт" Лаз-ах183.

7 червня 2006 року ЗАТ “ЛАЗ” був перейменований в «Завод комунального транспорту». Вперше на "Лазі" для розробки конструкції і виготовлення конструкторської і технічної документації були використані ліцензійні пакети тривимірного моделювання "3-d" від відповідних світових виробників програмного забезпечення. Вперше було проведено оновлення технологічних процесів і виробничого устаткування не після, а перед створенням нової моделі.

Cегодня автобусний завод зберігає за собою статус один з лідерів по виробництву пасажирських лайнерів на території колишнього СРСР. 


Останні додані оголошення

TOYOTA Corolla
Оголошення №:44340
13.07.18
TOYOTA Corolla
Регіон:Тернопіль
Рік випуску:2005 р.
Об'єм двигуна:1.40 л.
Ціна:2 950$
Детальніше...
MERCEDES Sprinter
Оголошення №:44339
12.07.18
MERCEDES Sprinter
Регіон:Луцьк
Рік випуску:2005 р.
Об'єм двигуна:2.20 л.
Ціна:1 100$
Детальніше...
OPEL Astra G
Оголошення №:44338
07.07.18
OPEL Astra G
Регіон:Львів
Рік випуску:2001 р.
Об'єм двигуна:1.70 л.
Ціна:5 500$
Детальніше...
MERCEDES A 170
Оголошення №:44337
06.07.18
MERCEDES A 170
Регіон:Львів
Рік випуску:1999 р.
Об'єм двигуна:1.70 л.
Ціна:2 100$
Детальніше...
VOLKSWAGEN LT 35
Оголошення №:44336
02.07.18
VOLKSWAGEN LT 35
Регіон:Львів
Рік випуску:1998 р.
Об'єм двигуна:2.50 л.
Ціна:2 300$
Детальніше...
OPEL Astra
Оголошення №:44334
28.06.18
OPEL Astra
Регіон:Луцьк
Рік випуску:1999 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:2 000$
Детальніше...
PEUGEOT 3008
Оголошення №:44333
21.06.18
PEUGEOT 3008
Регіон:Івано-Франківськ
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:14 500$
Детальніше...
OPEL Astra G
Оголошення №:44332
20.06.18
OPEL Astra G
Регіон:Львів
Рік випуску:2008 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:4 800$
Детальніше...
AUDI 80
Оголошення №:44331
18.06.18
AUDI 80
Регіон:Рівне
Рік випуску:1988 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:480$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (675) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (708) BRILLIANCE BRILLIANCE (0) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (532) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (301) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (763) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1155) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (101) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (39) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1830) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1396) PEUGEOT PEUGEOT (534) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (982) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (502) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (606) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2300) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3754) ГАЗ ГАЗ (866) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (101) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (181) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (550) ТРАКТОР ТРАКТОР (316) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб