Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

MAN



\"\"
Людвіг Зандер же опинився в скрутному фінансовому положенні і не зміг повною мірою налагодити виробництво. З цієї причини, вже через чотири роки, після відкриття власної фабрики, коли до нього звернулися із вигідною пропозицією здати їм завод в оренду Карл Серпень Райхенбах і Карл Буц. Поділа їх виявилися набагато успішнішими, тому вони до 1855 року навіть викупити фабрику у Людвіга Зондера, яку відразу ж перетворили в акціонерне суспільство «Машинна фабрика Аугсбург».
Само назву компанії - виробника автомобілів MAN з\’явилося в 1908 році, після перейменування виробництв, що об\’єдналися, в Аугсбурге і Нюрнберзі. Само назва MAN почала позначати це об\’єднання - Maschinen fabrik Augsburg - Nurnberg. Хоча початковою точкою відліку краще назвати 1978 рік, коли металургійний завод в Оберхаузене вступив в дію, адже саме на його основі було запущене в 1915 році виробництво автомобілів в області Рурськой. Першими автомобілями, що вийшли із стенів заводу, були вантажівки з бензиновими моторами, які випускалися за ліцензією австрійської фірми Saurer. Але завдяки роботі знаменитого Рудольфа Дізеля, який працював в Аугсбурге над створенням свого двигуна з 1983 по 1997 роки само виробництво автомобілів різко змінилося. У 1897 році був створений перший, дійсно працюючий дизельний двигун. Адже дизельне паливо, на відміну від бензинового було набагато дешевше.
1915 рік став для MAN основною віхою переходу до виробництва вантажних автомобілів. Керівник компанії Рудольф фон Ріппен постійно твердив про це - «MAN повинен бути поставлений на колеса» - ось його девіз і девіз самої компанії одночасно.
Під цим гаслом вийшла перша вантажівка, але у компанії MAN плани були достатньо серйозні, тому в цьому ж році виробництво було розширений. Було налагоджено виробництво перших двоповерхових автобусів для столиці Німеччини - Берліна. Але основний упор робився саме на виробництво вантажних автомобілів. Переважно проводилися 2,5 і 3,5 тонних вантажівок з карданним валом, а так само важкі вантажівки вантажопідйомністю 4 і 5 тонн з ланцюговим приводом. Компанії MAN виявлялася всестороння підтримка з боку уряду Баварії. З першого ж року виробництва автомобілів, велика частина з цих машин поставлялася під замовлення для урядових програм розвитку автобусного повідомлення, комунальної техніки, будівельної техніки, автомобілів для сільського господарства і зрозуміло вантажоперевезень.
Так у ж до 1924 року з цехів заводу виходять перші в світі серійні вантажівки оснащені дизельними двигунами з безпосереднім уприскуванням палива. Саме ці вантажівки довели спроможність дизельного двигуна як такого. Мотори були надійні, споживання дизельного палива в них було вище, ніж у бензинових аналогів, але ціна пального, що витрачається, була вельми не висока.
Саме компанія MAN завжди була передовим розробником дизельних двигунів. Так в 1937 році розробки інженерів MAN привели до створення сферичної камери згорання для дизельних двигунів, що навіть на сьогоднішній день залишається для дизельного двигуна основним.
Компанії MAN завжди була попереду всіх розробників і виробників автомобільної вантажної техніки, що і сприяло її успіху, як і успіху її продукції. Так в двадцятих роках минулого століття компанія вийшла вперед у виробництві абсолютно нового типу автобусів - це були нізкопольниє, з рівною підлогою, що забезпечує безпечне пересування по салону автобуса, як легенів вхід в нього. Це був унікальний автобус для того часу, в нім було шасі з глибоко опущеною рамою і сильно зігнутим заднім мостом.
Але не тільки виробництвом унікальних автобусів прославилася компанія. Так само була створена унікальна задня вісь MAN. Це відбулося тому, що фахівцями фірми була розроблена принципово нова схема приводу, а саме відбулася відмова від ланцюгового приводу для важких вантажівок. Ланцюг замінив карданний привід, що в подальшому привело до зміни всього світового виробництва вантажівок і переходу на аналогічну схему приводу. Компанія MAN успішно розвивалася і розробляла все новий і новий вигляд техніки, ставши просто однією з найкрупніших світових компаній тих років, завдяки тому величезному спектру різної техніки, яку вона продавала і проводила. Компанія отримувала і призи на багатьох виставках, що говорила про відмінну якість її техніки. Так в 1932 році був теж знаменний момент в історії: 100 000 кілометрів пройшли вантажівки MAN, за що вони отримали медаль і пошану у всьому світі, як зразок надійності.
Цього всього компанія досягла до сорокових років, а ось сорокові року внесли свої корективи до роботи компанії. З приходом Гітлера до влади і початки військових дій виробництво техніки MAN було частково припинене в 1941 році, для виробництва військової техніки на наявних потужностях заводів компанії, а пізніше із-за руйнувань викликаних бомбардуваннями відбулася і повна зупинка виробництва.
У 1945 році були початі відновні роботи і продовжилися складки вантажівок. Так на момент збірки перших, післявоєнних дев\’яти 6,5 тонних вантажівок ML 4500 на дизель - газовому ходу, на підприємстві трудилося всього 18 чоловік. Але поступово нарощувалися темпи виробництва, відновлювалися цехи по виробництву запасних частин і агрегатів, поновлювалося виробництво нових моделей.
Як тільки до п\’ятдесятих років компанії MAN вдається вийти на довоєнний рівень виробництва і створення новітніх розробок. Саме п\’ятдесяті роки можна назвати початком сучасної історії компанії MAN. У ці роки з\’явилися перші беськапотниє вантажівки, які в умовах Європейської тісноти на дорогах опинилися вельми до речі і отримали величезне визнання не дивлячись на свою незвичність і побоювання у водіїв. Модель 13 230 стала першою такою машиною. Варто додати, що не тільки завдяки беськапотной новизні ці автомобілі отримали визнання, але і завдяки тому, що в 1951 році з\’явилася турбіна на дизельних двигунах. Перша німецька вантажівка з дизельним двигуном з турбонагнетанієм, турбіна MAN, що працює на відпрацьованих газах дозволяла отримати велику потужність двигуна. Так шестициліндровий рядний двигун об\’ємом 8,72 л, зрозуміло, з прямим уприскуванням палива, звичайна потужність якого, що становить всього 130 к.с. завдяки турбонаддуву могла бути збільшена до 175 к.с.!
1955 рік ознаменувався наступним: Підстава автомобільного заводу MAN в Мюнхені за рахунок покупки фабричної території BMW.
Спочатку планується, що мюнхенське підприємство працюватиме як доповнення до виробництва в Нюрнберзі, проте незабаром з\’ясовується, що особливості виробництва вантажівок і автобусів вимагають інших умов, ніж загальне машинобудування, яке практикувалося до цього моменту. З початком року 1957 підприємство в Мюнхені стає самостійним заводом MAN. У Нюрнберзі залишається відмінно обладнане виробництво двигунів, включаючи конструкторський, випробувальний і дослідницький відділи.
У щестідесятих роках була створена веховая серія вантажівок MAN серії 13, з моделями 215; 2401; 250f. У яких були вже риси сучасних вантажівок MAN, що яскраво промальовували. Комфортабельна кабіна, що так відкидається, на беськапотном вантажівці дозволяла легко і швидко дістати широкий доступ до силового агрегату автомобіля, висота кабіни забезпечувала відмінний огляд дорогі для водія. А комфорт зрозуміло допомагав в довгому годиннику за кермом.
Широка гамма модифікацій і додаткового устаткування дозволяли застосовувати ці вантажівки практично у всіх сферах, де це було потрібно. Такі оснащені кузовом самосвальним ці вантажівки трудилися на будівництвах, оснащені цистерною для миття вулиць і ножем для прибирання снігу ці вантажівки служили в міському комунальному господарстві.
Допомагали цим автомобілям придбати цю популярність технічно нові, відмінно працюючі, могутні, економічні, надійні і не примхливі дизельні двигуни, які до цього часу ще і були змінені для зниження шуму їх роботи.
Це ж напрям розвитку продовжила в 1978 році нова модель, що з\’явилася, X 90, з аналогічною модульною системою компоновки для необхідного в даний момент призначення вантажівки. Ця модель призначалася більше для дальніх перевезень тому в ній були застосовані додаткові новинки, які до цих пір закріпилися в багатьох вантажних автомобілях. Рівна підлога кабіни дозволяла спокійно пересуватися по простору салону, максимальне використання вільного місця при обмежених габаритах допомагало зменшити довжину вантажівки, як і додати зручностей в кабіні, де були обладнані навіть спальні місця.
Успіх цих моделей остаточно закріпив MAN F90, який в 1987 році приніс компанії звання «Вантажівка року». Ця нагорода вручалася MAN неодноразово. А премія «Автобус року» так само регулярно отримували автобуси компанії.
Зараз компанія MAN широко відома і прізнанна в світі, як і її продукція. Та і варто згадати, що зараз, а саме в 1997 році було створено спільне підприємство МАЗ - Мan на території колишнього Радянського Союзу для виробництва цих вантажівок, автобусів і іншої техніки на простори російських доріг, як і постачань запчастин до що вже колесить по ним автомобілям. MAN зараз - мільйони вантажівок і автобусів з цією назвою на борту, які щодня виконують свою роботу по всьому світу. 


Останні додані оголошення

CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Оголошення №:44263
14.01.18
CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Регіон:Тернопіль
Рік випуску:1992 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:220$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44262
13.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Івано-Франківськ
Рік випуску:1982 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:950$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44261
12.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Ужгород
Рік випуску:1986 р.
Об'єм двигуна:3.00 л.
Ціна:1 200$
Детальніше...
MITSUBISHI Pajero
Оголошення №:44260
11.01.18
MITSUBISHI Pajero
Регіон:Львів
Рік випуску:1995 р.
Об'єм двигуна:2.50 л.
Ціна:2 800$
Детальніше...
ГАЗ  5312
Оголошення №:44259
10.01.18
ГАЗ 5312
Регіон:Хмельницький
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:3 000$
Детальніше...
SKODA Octavia A5
Оголошення №:44258
09.01.18
SKODA Octavia A5
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:8 300$
Детальніше...
SKODA Fabia
Оголошення №:44255
04.01.18
SKODA Fabia
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:1.20 л.
Ціна:7 600$
Детальніше...
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Оголошення №:44254
03.01.18
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Регіон:Львів
Рік випуску:2016 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:20 500$
Детальніше...
TOYOTA Corolla
Оголошення №:44253
28.12.17
TOYOTA Corolla
Регіон:Львів
Рік випуску:2010 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:12 500$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (671) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (706) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (531) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (300) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (762) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1152) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (100) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (336) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (499) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (316) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (38) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (120) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (450) MERCEDES MERCEDES (1827) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (456) OPEL OPEL (1393) PEUGEOT PEUGEOT (535) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (978) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (498) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (607) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2291) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (98) ВАЗ ВАЗ (3748) ГАЗ ГАЗ (864) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (100) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (180) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (392) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (542) ТРАКТОР ТРАКТОР (314) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб