
Мерседес це не просто машина, а щось більше. Кожен з них має свою душу і для того щоб пізнати Мерседес потрібно відчувати її кожен раз коли повертаеш ключ в замку запалення.
ДАЙМЛЕР (Daimler) Готліб Вільгельм народився 17 березня 1834, Шорндорф, королівство Вюртемберг, нині Німеччина - німецький винахідник, піонер автомобілебудування, засновник фірми Daimler Motoren Gesellschaft.
Отримав освіту в Штутгартськом політехнічному інституті. У 1872 він прийшов на фірму Николауса Отто, творця першого четирехтактного двигуна внутрішнього згорання, а через десять років, в 1882, покинув її разом з своїм колегою, Вільгельмом Майбахом, і заснував свою власну компанію. Даймлер і Майбах в 1885 запатентували свій перший вдалий високошвидкісний двигун внутрішнього згорання і сконструювали карбюратор, що зробив можливим використання як паливо бензин. Даймлер використовував двигун при створенні першої в світі моделі мотоцикла 1885р чотириколісного екіпажа з 1-циліндровим двигуном 1886р і моторного човна 1887р.
У 1889р Даймлер і Майбах створили чотириколісний екіпаж, який прийнято вважати одним з перших автомобілів, потужність якого перевищувала кінську силу.
У 1890р була створена компанія "Daimler Motoren Gesellschaft". Перший автомобіль одержав ім\’я Mercedes був створений в 1899р, який мав класичне розташування частин: двигун і радіатор розташовувалися попереду під капотом, привід здійснювався через шестерну коробку передач на задні колеса. На новому автомобілі стояв 4-циліндровий мотор потужністю 35 к.с. Перший зразок був виконаний у вигляді двомісної гоночної машини. Модель була названа "Мерседес" (Mercedes), на честь дочки одного із співвласників компанії - австрійського підприємця, дипломата і завзятого автогонщика Еміля Еллінека. Який на цьому автомобілі поліпшеної конструкції на чергових гонках в березні 1899 отримав перемогу, і тим самим приніс славу на весь світ фірмі "Daimler" і автомобілю "Mercedes". З тих пір всі легкові автомобілі фірми "Daimler" стали випускатися під маркою Mercedes. Пaрвый Mercedes послужив базою для створення досконалішої машини "Мерседес Симплекс", що відкрила еру наймогутніших і комфортабельніших автомобілів цієї марки.
Після смерті в 1900 Готліба Даймлера виробництво автомобілів продовжили його син Пауль і інженер Вільгельм Майбах. Все управління фірмою узяв на себе Майбах, помічник Готліба Даймлера.
У 1921 Mercedes першим випустив автомобіль з наддувом, а в 1923 зробив ставку на модель з 6-літровим двигуном, яка стала базовою для модифікації з короткобазним шасі - Model До, а потім Model S. У 1928 році автомобілі цієї моделі отримали 50 перемог в гонках, і на її основі була створена нова модифікація - Mercedes Model SS з двигуном робочим об\’ємом 7 літрів з наддувом потужністю 200 к.с. У 1926 компанія "Даймлер" об\’єдналася з компанією "Бенц". На початку 1940-х років в Німеччині різко зріс попит на розкішні могутні автомобілі марки Mercedes. Їх випускали на заводі Mercedes-Benz в Штутгарті по спеціальних замовленнях для глав держав і урядів, високопоставлених нацистів, а також тих, кому традиційні автомобілі здавалися недостатньо престижними.
У 1952 році автомобілі Mercedes отримали перемогу в гонці "24 години Ле Мана". У 1963 була випущена модель "600", яка повинна була, на думку її виробників, скласти на автомобільному ринку конкуренцію "Роллс-Ройс".
Знаменитий Mercedes 600S це могутній і надійний автомобіль, не дивлячись на свої габарити він здатний на різкі повороти, і має багато інших характеристик, тому саме він вважається на сьогоднішній день кращим з автомобілів, вироблюваних цією компанією.
У 1984 придбала авіаракетну компанію "Дорнье", в 1986 - крупну електротехнічну фірму "АЕГ", в 1988 - авіакосмічну компанію "Мессершмідт-Белков-Блом".
У 1998 німецька компанія Daimler-Benz увійшла до єдиної транснаціональної корпорації "Даймлер-Крайслер", з штаб-квартирою в Штутгарті.