Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Plymouth



\"\"
Перші автомобілі Plymouth зійшли з конвеєра в 1928 році. Це були цілий модельний ряд недорогих моделей, оснащених 4- циліндровими двигунами і здатних на рівних конкурувати з аналогічними «народними» марками Ford і Chevrolet. Декілька перевершуючи конкурентів за ціною, Плімути мали свіжішу конструкцію - зокрема, гідравлічні гальма.
У травні 1929 в детройті був побудований завод по випуску автомобілів Plymouth. А вже в 1930 модель Plymouth U при порівнянній з однокласниками ціні має радіоприймач як стандартне устаткування, рідкісне рішення на ті часи.
Ці і інші конкурентні переваги дозволили Plymouth міцно зайняти місце серед найбільш масових виробників автомобілів США. У серпні 1934 зійшов з конвеєра мільйонний «Plymouth».
Як модель 1942 року компанія представила Plymouth 14с з просторим салоном і автоматичним включенням освітлення при відкритті дверей. Пізніше з\’явилася модель 15s, що послужила базою для всіх Плімутов аж до 1949 року.
У роки Другої світової війни заводи компанії виконували оборонні замовлення. Випуск автомобілів поновився в 1945 році (як моделей 1946 модельного року). Перші декілька років зголодніла за військові роки по нових автомобілях американська публіка була не особливо розбірлива. У перебігу декількох років «Плімути» продавалися навіть краще «Фордов», що вивело марку на другу позицію в її ціновому діапазоні.
Проте, після спаду післявоєнного буму наступає зниження інтересу покупців до автомобілів Plymouth. «Плімути» кінця 1940-х - початки 1950-х років були консервативними, солідними, міцними і живучими, зробленими з високою якістю машинами з просторими високими кузовами з товстого металу, за що вони користувалися популярністю у таксі, але мали архаїчний дизайн і нудні однотонні інтер\’єри, зазвичай, мышинно-серого або бежевого кольору; крім того, на них не пропонувалися восьмициліндрові двигуни і справжня автоматична трансмісія.
Покупець же у той час починає обертати значно більше уваги на комфортабельність, дизайн і швидкісні якості, став розбірливішим. Довговічність при цьому не цінувалася, оскільки виробники нав\’язували дуже швидкі темпи оновлення модельного ряду - наприклад, «форд» в ті роки ввів в обіг трирічні цикли повного оновлення моделей з обов\’язковим рестайлінгом щороку. Тобто, через три роки після початку випуску модель вважалася абсолютно застарілою і знімалася з виробництва.
В результаті, на початок 1950-х років що випускає застаріваючі моделі фірма скотилася до п\’ятого місця за об\’ємом збуту машин. «Плімут» тих років мав імідж автомобіля для літніх людей і таксопарків.
Моделі 1953-54 років мали декілька сучасніший стиль, але все таки істотно поступалися конкурентам як зовні, так і по устаткуванню.
Ситуація змінилася після приходу на пост керівника підрозділу Вірджіла Екснера. Першим же його указом на новому посту була почата розробка абсолютно нових моделей Plymouth «з чистого листа». Вперше в історії марки передбачалася можливість установки двигунів V8 і повністю автоматичних коробок передач. Дизайн був виконаний з нуля і був одним з найбільш передових в галузі. У серію ці автомобілі пішли з 1955 модельного року.
Разом з тим, ці моделі завдали істотного збитку репутації «Плімута» як виробника якісних і довговічних автомобілів, оскільки для виготовлення їх кузовів використовувалася тонша сталь, що у поєднанні з гарячим штампуванням кузовних панелей (що було викликане їх складною формою) значно знизило їх стійкість до корозії. Крім того, якість збірки також істотно впала.
 «Плімут» 1958 року. Одна з машин, використаних на зйомках фільму «Кристина» 1983 року. По сюжету фільму автомобіль повинен був бути моделі Fury, але насправді використовувалися дешевші модифікації, замасковані під рідкісну «Фурію». Забарвлення так само не відповідає \’58 Fury (вони були тільки такими, як на ілюстрації вище), але сюжет пояснює це тим, що автомобіль був зібраний по спецзамовленню.
У 1957 році компанія займає третє місце серед північноамериканських автовиробників продукції, що за об\’ємом реалізовується, - продажі виросли відразу майже на на 200 тисяч. Дизайн легкових Плімутов цього часу у фірмовому стилі Крайслера Forward Look по праву вважався передовим. Проте, кінець десятиліття ознаменувався появою незграбних зовні, переобтяжених декоративними деталями моделей, на зразок 1960 Plymouth Fury, що стало індикатором звироднілості фірмового стилю.
1960-і роки стали часом освоєння нових ринків. У модельному ряду з\’являються «компактні» моделі, аналогічні європейським автомобілям, які в ті роки у великих кількостях почали імпортувати США, в першу чергу - Plymouth Valiant («Велджент»), що став одним з найбільш успішних автомобілів корпорації Chrysler в ті роки.
Решта моделей була серйозно оновлена на початку 1960-х, отримали кузови, що несли, замість рамних і новий, дуже сучасний для тих років дизайн. Непоганою підмогою в «Гонці потужностей», що розгоралася, стали вдалі двигуни сімейства HEMI з півсферичними камерами згорання. Компактні моделі оснащувалися економічними і невимогливими в експлуатації шестициліндровими двигунами сімейства Slant Six.
В середині 1960-х в лінійці Плімутов з\’являються нові імена: моделі Belvedere, Satellite. На 1964 рік припав випуск першого покоління моделі Plymouth Barracuda, конкурента Ford Mustang і одного із засновників сегменту pony cars. Крім повнорозмірних і компактних автомобілів, у виробничий програмі з\’явилися моделі середнього розміру. Проте, саме цей період став одним з найменш вдалих для Плімута із-за маркетингового прорахунку Chrysler в цілому. Керівництво компанії чекало, що за появою компактних моделей у всіх американських виробників послідує зменшення розмірів і решти класів автомобілів, тому повнорозмірні і среднеразмерниє автомобілі корпорації середини десятиліття були істотно менші, ніж у конкурентів. Проте, решта виробників не пішла цьому прикладу, навпаки - в черговий раз збільшили розміри своїх моделей. Підтримати хороший рівень продажів вдалося тільки за рахунок популярного «Велджента». Проте, його продажі були затьмарені появою схожого автомобіля у Доджа, що створило ситуацію конкуренції між підрозділами однієї корпорації. Dodge Dart був небагато курпнєє Веліента, мав могутніші двигуни і більше популярних в ті роки спортивних модифікацій, в той час, як створена на базі Веліента Barracuda не мала дуже вже великого попиту, по всіх статтях програючи конкурентному Mustang’у.
Найбільш успішним періодом в історії бренду Plymouth був кінець 1960-х - початок 1970-х років. У ці роки вдавалося реалізовувати до 700 тис. машин в рік. Особливий успіх припав на третє покоління моделі Valiant, яка разом з одноплатформенним Dodge Dart займала близько 40 % американського ринку компакт-дисків. Своїм успіхом це сімейство було зобов\’язане своєму різноманіттю - Valiant існував у версіях від сімейного седана з економічним 6-циліндровим двигуном до спортивного Duster з 340-кубовим (5,6 л.) V8 і кузовом фастбек. Дуже вдалими були і нові версії Barracud’и з дизайном в стилі Dodge Challenger і на його ж платформі. Моделі GTX і Road Runner з могутніми багатолітровими V8 і стильним дизайном так само користувалася великою популярністю. Проте, всьому цьому прийшов кінець з початком бензинової кризи і різким спадом моди на могутні автомобілі.
Вже на початку 70-х відчувається якийсь спад. Повнорозмірні Плімути стали відносно успішні, але мали безликий дизайн, що швидко приївся, - при тому, що автомобілі інших підрозділів Chrysler цього періоду мали яскраво виражену індивідуальність в стилі. Не дивлячись на хороші продажі компакт-дисків, фірмі не вистачило засобів на розробку власного субкомпакт-диска (продажі автомобілів цього класу в епоху бензинової кризи забезпечували виробникам значну частку прибули), тому в 1977 році вона вимушено починає продавати британський Hillman Avenger як Plymouth Cricket. Dodge Dart і Plymouth Valiant в цей час починають застарівати і в цілях уніфікації стають фактично однаковими автомобілями з разнимі шильдікамі, що вводить покупців в оману.
Друга половина 70-х для Плімута, як і для Крайслера в цілому, виявилася маловдалою. Що змінила дуже вдалий Valiant модель Volare (1978) разом зі своїм клоном Dodge Aspen виявилася майже провальною. Великі седани Fury і Gran Fury особливого попиту не мали і їх виробництво було припинене в 77-81 роках, окрім среднеразмерной версії Gran Fury, що проіснувала до 1989 року і популярною в основному в поліції.
Посилювання паливної кризи змусило шукати шляхи зниження витрати палива, досвід переймали у японських і європейських виробників. У 1978 році з\’являється субкомпакт-диск Horison на базі європейського автомобіля Simca (цю фірму на той час купив Chrysler). До кінця 1970-х Плімут підійшов, маючи у виробничій програмі європейської розробки Horizon, невдалий Volarй і три японські моделі, що продаються під американським брендом. У 1980 році на світло з\’явився комерційно успішний компакт-диск Plymouth Reliant з європеїзованою конструкцією, проте він знову мав «клона» мазкі Dodge - Dodge Aries. Після 1982 року Dodge обганяє Plymouth по продажах, хоча спочатку саме Plymouth повинен був бути масовішим. У 1989 виходить спортивна модель Plymouth Lazer, розроблена спільно з японською компанією Mitsubishi. Проте недолік реклами приводить до невисокого попиту, і в 1994 році виробництво його оканічваєтся.
У 1990-і роки фірма продавала під своїм брендом японські моделі, наприклад Plymouth Champ і Plymouth Colt були ребрендінгом Mitsubishi Galant і Lancer. Був початий випуск передньопривідної моделі Acclaim власної розробки.
У 1995 році була зроблена спроба пожвавити підрозділ, всі раніше існуючі автомобілі мазкі, окрім Acclaim і мінівенов, замінюються на один - компакт-диск Plymouth Neon, в цілому вдалий. У 1996 з\’являється среднеразмерний Plymouth Breeze. Проте, в цей період відбувається падіння інтересу покупців до марки Plymouth. На 1999 рік виробництво скоротилося до 262,9 тис. машин, і нове керівництво Daimler-chrysler прийняло рішення закрити підрозділ унаслідок нерентабельності.
Із закінченням 2001 модельного року останні моделі Plymouth - міні-вен Plymouth Voyager, родстер Plymouth Prowler і компактний седан Neon - почали випускати під маркою Chrysler. Breeze зняли з виробництва роком раніше. 


Останні додані оголошення

CITROEN Berlingo
Оголошення №:44371
14.11.18
CITROEN Berlingo
Регіон:Луцьк
Рік випуску:2002 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:1 500$
Детальніше...
MERCEDES Sprinter 313
Оголошення №:44370
11.11.18
MERCEDES Sprinter 313
Регіон:Львів
Рік випуску:2004 р.
Об'єм двигуна:2.20 л.
Ціна:10 800$
Детальніше...
DAEWOO Lanos
Оголошення №:44368
09.11.18
DAEWOO Lanos
Регіон:Львів
Рік випуску:2003 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:3 600$
Детальніше...
CHERY
Оголошення №:44367
08.11.18
CHERY
Регіон:Черкаси
Рік випуску:2007 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:2 900$
Детальніше...
ВАЗ 2107
Оголошення №:44366
07.11.18
ВАЗ 2107
Регіон:Чернівці
Рік випуску:1987 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:2 700$
Детальніше...
VOLKSWAGEN Caddy СВІЖИЙ
Оголошення №:44365
05.11.18
VOLKSWAGEN Caddy СВІЖИЙ
Регіон:Львів
Рік випуску:2014 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:8 200$
Детальніше...
RENAULT Trafic LONG
Оголошення №:44364
05.11.18
RENAULT Trafic LONG
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:10 200$
Детальніше...
ЛУАЗ 969
Оголошення №:44363
05.11.18
ЛУАЗ 969
Регіон:Львів
Рік випуску:2002 р.
Об'єм двигуна:1.20 л.
Ціна:900$
Детальніше...
ВАЗ 2110
Оголошення №:44362
04.11.18
ВАЗ 2110
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:2 450$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (676) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (708) BRILLIANCE BRILLIANCE (0) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (238) CHEVROLET CHEVROLET (533) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (307) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (764) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1155) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (102) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (12) LAND ROVER LAND ROVER (39) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1830) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1399) PEUGEOT PEUGEOT (534) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (985) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (502) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (606) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2301) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3761) ГАЗ ГАЗ (866) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (283) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (101) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (35) МАЗ МАЗ (181) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (69) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (550) ТРАКТОР ТРАКТОР (316) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб