Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Урал



\"\"
Більш ніж півстолітня історія Уральського автозаводу почалася з вирішенням Державного Комітету оборони від 30 листопада 1941 року про організацію в місті Міассе автомоторного і ливарного виробництв, евакуйованих з Московського автомобільного заводу імені Сталіна (ЗІС). Морозною зимою 1941 року вдень і вночі, прямо з «коліс», просто неба йшов монтаж устаткування. Одночасно зводилися виробничі корпуси, і вже в березні 1942 року почав працювати перший цех нового заводу. У квітні 1942 року були зібрані перші двигуни і коробки передач.

Країна потребувала автомобілів, і за рішенням Державного Комітету Оборони від 14 лютого 1943 року завод перетворюється в автомобільний. Провінційне місто купців, ремісників і золотошукачів стає уральською столицею вантажних автомобілів. Перший уральський автомобіль «ЗІС-5В» зійшов з конвеєра 8 липня 1944 року.

20 липня 1944 року перша партія автомобілів нового автозаводу була відправлена на фронт. 30 вересня 1944 року з конвеєра зійшов тисячний автомобіль. За рік з дня випуску перших машин заводський колектив відправив на фронт і в народне господарство 6800 автомобілів. Уральські вантажівки і змонтовані на них знамениті «Катюши» воювали на всіх фронтах Великої Вітчизняної війни, наближаючи перемогу нашого народу.

У післявоєнні роки завод приступив до випуску автомобіля власної розробки УРАЛ-ЗІС-353М.

Удосконалюється конструкція, створюються нові моделі: «ЗІС-5М», «Уралзіс-355».

У зв’язку з дефіцитом рідкого палива в країні розроблений «ЗІС-21А» (з газогенераторним двигуном).

У 1954 і 1955 роках Уральський автомобільний завод є учасником Виставки досягнень народного господарства СРСР і нагороджується медалями ВДНХ.

У п’ятдесятих роках почалася спортивна історія Уральського автозаводу. У жовтні 1957 року в Ростове-на-Дону проходили Всесоюзні змагання по автомобільному спорту. У них брали участь 98 машин мазкі «ЗІЛ-150», «ГАЗ-63», «ГАЗ-51», серед них - шість машин «УРАЛЗІС-355В». Спортсмени Уральського автозаводу, що не мали у той час великого досвіду подібних змагань, показали себе гідними супротивниками корифеїв автоспорту, яких зібрав крос. Всі перші місця завоювала команда уральців. У особистій першості перше місце і звання чемпіона СРСР завоював екіпаж автомобіля у складі водія П. Терентьева і механіка А. Рубінштейна.

У 1958 році освоєний випуск двовісного вантажного автомобіля «Урал-355М», який успішно використовувався при освоєнні цілини Уралу, Сибіру і Казахстану.

Для роботи в умовах бездоріжжя і для армії країни було потрібно спеціальні могутні автомобілі-усюдиходи, і в 1961 році з воріт заводу виходять перші великовантажні тривісні автомобілі високої прохідності «Урал-375». За розробку конструкції і впровадження у виробництво цього автомобіля Уральський автозавод нагороджений дипломом ВДНХ СССР першому ступеню.

З 1962 року «Уральський автомобільний завод імені Сталіна» - «Уралзіс» перейменовується в «УРАЛАЗ».

У 1965 році з виробництва зняті двовісні автомобілі, які завод випускав більше 20 років. Услід за цим встало питання заміни старого конвеєра. В кінці року був організований безупинний перехід на принципово нову конструкцію автомобіля «Урал-375» без зниження темпів і об’ємів виробництва.

У 1966 році за розвиток і вдосконалення виробництва заводу вручена висока правітельськая нагорода - орден Трудового Червоного Прапора.

В середині 60-х років Уральський автомобільний завод виходить на міжнародний ринок з новою вантажівкою «Урал-375». Перша партія відправилася до Монголії, услід за нею дві партії машин пішли в Німецьку Демократичну Республіку. У 1969 році «Урал-375Д», що демонструвався на міжнародному Лейпцігському ярмарку, був нагороджений золотою медаллю і дипломом I ступеня. У 1972 році цьому автомобілю була привласнена вища категорія якості, а в 1973 році - державний Знак якості - символ технічної досконалості того часу.

У січні 1970 року Головний виставковий комітет ВДНХ СССР нагородив Уральський автозавод дипломом першого ступеня за розробку конструкції і впровадження у виробництво вантажних автомобілів високої прохідності «Урал-375Ю», призначених для роботи в умовах тропічного клімату, і «Урал-377К» для роботи в умовах Крайньої Півночі.

У 1976 році на базі Уральського автомобільного заводу було створено Уральське об’єднання по виробництву вантажних автомобілів. Окрім головного підприємства до його складу увійшли Челябінський ковальсько-пресовий завод, Челябінський машинобудівний завод автотракторних причепів і Посевнінський завод запасних частин.

В кінці 1976 року виготовлені перші дослідні зразки снегоболотоходного транспортера «Урал-5920». У 1981 році випущена перша промислова партія цієї техніки для Міністерства нафтової промисловості. Снегоболотоходи володіють високою прохідністю по важкому бездоріжжю і використовуються цілорічно на промислових роботах.

У 1977 році на Уральському автозаводі налагоджено виробництво нової моделі «Урал-4320» з дизельним двигуном, початком дизелізації автомобілів, що послужив, «Урал».Разрабатывается ряд модифікацій автомобіля: «Урал-4320» вантажопідйомністю сім тонн, сідельний тягач «Урал-43202» для буксирування напівпричепів повною вагою 18,5 тонни, сідельний тягач «Урал-4320» для буксирування напівпричепів повною вагою 15 тонн, експлуатації в умовах Крайньої Півночі і південних районах. У 1978 році в експериментальному цеху підготовлені дослідні зразки тягачів до лісовозного автопоїзда «Урал-6002». На початок 1979 року з’явилися дослідні зразки автомобіля «Урал-43201» для використання в умовах Крайньої Півночі. На нім були застосовані шини омського заводу, придатні для експлуатації при 60-градусних морозах. У 1983 році автомобілю «Урал-4320» і його модифікаціям привласнений Державний знак якості.

В даний час «Урал-4320-01» є базовою моделлю численного сімейства «Уралов» з широкою номенклатурою спеціального устаткування, які використовуються в різних областях народного господарства. Останніми роками великою популярністю серед споживачів користуються ті, що випускаються на шасі «Урал» вахтовиє автобуси, підйомні крани, автоцистерни, паливозаправники, пожежні автомобілі, ремонтні майстерні, різноманітна спецтехніка для лісопромислового і нафтогазового комплексів. Для шляховиків, комунального господарства випускаються шнекороторниє снігоочисники, комплексні комунальні машини типу «Трійка-2000», що виконують більше десяти операцій по впорядкуванню дорогий і прилеглих територій. Спеціальне устаткування і озброєння, встановлених на шасі «Уралов» для різних пологів військ МО РФ, ФПС, МВС, МНС складає близько 400 найменувань.

У восьмидесяті роки розробляється і упроваджується автомобіль сільськогосподарського призначення «Урал-5557». Спеціальний транспортно-технологічний автомобіль-самоскид був здатний працювати при температурі від 40 градусів жари до 45 градусів холоду, міг використовуватися і в Середній Азії, і на півночі. Володіючи високою прохідністю і оптимально підібраними передавальними числами трансмісії, він на полях міг працювати з різною сільськогосподарською технікою. «Урал-5557» успішно працював у складі автопоїзда, володів високою продуктивністю завдяки високій швидкості (70 км. в годину) і великій вантажопідйомності (14 тонн). Шасі вантажівки використовувалося як база для установки різних кузовів і спецобладнання. Широкопрофільні шини з регулюванням тиску забезпечують високу прохідність машини по грунтах з різною щільністю. Нові системи вентиляції і опалювання, автоматичне дистанційне керування тих, що відкидаються по сигналу з кабіни бортів платформи створили водієві комфорт в роботі в будь-яких умовах.

У 1983 році почалося дрібносерійне виробництво «Урал-5557».

У 1985 році за великі успіхи у виконанні державних завдань по випуску автомобільної техніки Уральський автомобільний завод був нагороджений орденом Жовтневої революції.

21 лютого 1986 року був випущений мільйонний уральський автомобіль.

У 1989 році на автозаводі виготовлений перший чотиривісний автомобіль «Урал-5323» з уніфікованою кабіною «КАМАЗ».

У 1992 році автомобілі «Урал» прийняли участь в надмарафоні і, успішно фінішуючи в ралі-рейді «Париж-Москва-Пекин», ще раз підтвердили свою якість і надійність.

Зимою 1994 року УРАЛАЗ взяв участь у великому автопробігу від Лондона ка Нью-Йорка, де «Урали» без єдиної поломки провели караван автомобілів «форд» через полюс холоду, Сибір, Якутію, сніжне бездоріжжя Чукотки до Берінгову протоці.

У квітні 1994 року Відкрите акціонерне суспільство «УРАЛАЗ» і італійська фірма «IVECO» разом з російським концерном «Газпром» створили спільне підприємство «Iveco-уралаз». СП проводить автомобілі вантажопідйомністю до 23 тонн (55 тонн у складі автопоїзда), адаптованих до кліматичних умов всіх регіонів Росії. Виробничий комплекс розрахований на збірку 3000 автомобілів і 9000 кабін в рік.

У 1997 році створено спільне підприємство «ДОЙТЦ-Урал-Дизель» по випуску двигуна моделі 1015 за ліцензією німецької фірми «ДОЙТЦ». 18 травня 1999 року підписаний протокол, в якому «УРАЛАЗ» і німецькій стороні домовилися про продовження співпраці, про розробку програм по просуванню автомобілів «Урал» з двигунами «Дойтц» в країни, де обидві сторони найповніше представлено на ринку.

Уральський автозавод - перше і на сьогоднішній день єдине в Росії автоскладальне підприємство, що отримало в липні 1995 року сертифікат фірми «Тюф-серт» (Німеччина) на відповідність стандартам ІСО серії 9000 по всіх аспектах своєї діяльності.

У квітні 1996 року Держстандарт Росії підтвердив відповідність системи якості Уральського автозаводу стосовно автомобіля «Урал» вимогам ГОСТ Р ІСО-9001-96.

Осінню 1998 року з метою оздоровлення фінансової ситуації на заводі введена процедура зовнішнього управління. За короткий строк команді менеджерів вдалося наростити випуск продукції, ліквідовувати вторинний ринок автомобілів, перейти до позаказному методу планування виробництва.

У квітні 1999 року ресертіфікационний аудит, проведений на автозаводі комісією Комітету РФ по стандартизації, метрології і сертифікації, підтвердив відповідність системи якості «УРАЛАЗ» вимогам ГОСТ Р ІСО-9001-96.

У 1999 році команда Уральського автозаводу першою з російських команд взяла участь в міжнародних змаганнях «Європа Трак-тріал». Дебют міасських спортсменів виявився успішним: у кам’яних кар’єрах Австрії, Німеччини, Іспанії і Франції «Урал» справився з більшістю перешкод, на рівних конкурував з суперниками. Бургомістр німецького міста Оснабрюк заснував заохочувальний приз - кубок команді Уральського автозаводу що подолала найбільшу відстань для участі в змаганні. У 2000-2001 роках команда Уральського автозаводу успішно виступила в європейських змаганнях і в Чемпіонаті Співдружності «Яровіт Трак-тріал"

4 червня 1999 року в рамках участі в економічному житті області керівництво «Уралаза» виступило ініціатором і організатором наради, на якій було поміщено генеральну угоду «Про принципи розвитку внутріобласної кооперації». Під угодою поставили підписи керівники області, міст і крупних промислових підприємств.

У автоскладальному виробництві запущена італійська лінія катафорезної грунтовки кабін. Гарантійний термін експлуатації виробу збільшується до 10 років.

У листопаді 1999 року в ливарному виробництві пущена в роботу швейцарська формувально-автоматична лінія «Георг Фішер» для відливання деталей з високоміцного чавуну. Її продуктивність - 2400 т в рік.

З 1999 року на Уральському автомобільному заводі упроваджується комплексна автоматизована система управління підприємством голландської фірми BAAN, яка дозволить фахівцям мати достовірну інформацію про всі процеси, що відбуваються на підприємстві, в реальному часі.

У грудні 1999 року став серійним «Урал-53236» з кабіною беськапотной компоновки, проведений спільно з італійським концерном «Івеко».

В кінці 1999 року на Уральському автозаводі введений в дію новий цех кузовов- фургонів, що щорічно випускає до 1000 вахтових автобусів «Урал-3255», призначених для перевезення людей по бездоріжжю.Для задоволення потреб цеху в квітні 2000 року введено в дію нове устаткування - газоплазморезательная установку.

За підсумками 1999 року «УРАЛАЗ» увійшов до сотні кращих компаній Росії в номінації «Репутація».

У червні 2000 року Уральський автозавод вийшов в лідери серед підприємств машинобудування по об’ємах реалізованої продукції.

У червні 2000 року в рамках реструктуризації створено дочірнє підприємство «Автомобільний завод «Урал».

В кінці 2000 року представники автозаводу взяли участь в пробігу внедорожних автомобілів «Шлях Росії в XXI століття - між Європою і Азією», організованому популярним журналом «За кермом». Автомобіль- офіс «Урал-3255» разом з учасниками пробігу пройшов шлях від Міасса до заполярного селища Харьягинський.

За підсумками щорічного рейтингу Міжнародна Асоціація бізнес- партнерів ADM (AUSTRALIANA DISCOVERY MARKET) відзначила Уральський автомобільний завод як підприємство 2000 року.

У лютому 2001 року російський Інститут випробувань і сертифікації озброєння і військової техніки (ІНІС) вручив Уральському автозаводу сертифікат військового регістра.

В кінці першого кварталу 2001 року з конвеєра Уральського автомобільного заводу зійшов сотий вахтовий автобус «Урал-3255-0010» з кузовом- фургоном власного виробництва. Ювілейний автомобіль відправлений споживачам в одне з крупних міст Тюменської області - Салехард.

У червні 2001 року в співпраці з ОАО «Уралвагонпріцеп» почато серійне виробництво автопоїзда на базі «Урал-44202-31» для перевезення гусеничної і колісної техніки, а також іншого військового майна по всіх видах дорогий і бездоріжжю.

У 2001 році почато виробництво автомобілів «Урал» з двигуном, міжнародним екологічним вимогам «Євро, що відповідають, 2». У 2002 році на автомобільному заводі «Урал» буде зібраний 1000 таких автомобілів.

У 2001 році підприємству вдалося вирішити задачу по пошуку стратегічного партнера - ВАТ «Автомобільний завод «Урал» увійшло до складу найбільшого російського автохолдингу «Руспромавто».

З січня 2002 року початий випуск комбінованої дорожньої машини (КДМ) на базі шасі «Урал-43206» (4х4). Автомобіль, укомплектований устаткуванням для роботи в літній і в зимовий періоди, займе нішу щодо недорогої спецтехніки, орієнтованої на вітчизняного споживача. До кінця 2002 комбінована дорожня машина на базі шасі автомобіля «Урал» буде запущений в серійне виробництво.

У лютому 2002 року почалася конвеєрна збірка автомобіля «Урал- 5323» підвищена вантажопідйомність з комфортабельною кабіною спільного виробництва «Івеко-уралаз».

У серпні 2002 року сідельний тягач «Урал-636142-02» отримав головний приз в конкурсі «Кращий внедорожний вантажний автомобіль», організованому журналом «Комерційний транспорт» в рамках сьомої міжнародної виставки «Мотор Шоу, - 2002».

У вересні 2002 року вперше в історії автомобільного спорту чемпіоном Європи стала російська команда. Ця перемога належить автомобільному заводу «Урал» - екіпажі Олександр Жмаєв - Сергій Петелін («Урал-5323», категорія С5) і Валерій Князевий - Іван Болотов («Урал-4320», категорія С4) зайняли перші місця в загальному заліку на міжнародних змаганнях «Європа Трак-тріал».

У січні 2003 року в цеху кузовів-фургонів випущений 1000-й вахтовий автобус "Урал".

У травні 2003 року підготовлений дослідний зразок самоскида "Урал-55571-44", обладнаний новою капотной кабіною з оперенням інтегрального типу. У серпні самоскид удостоєний третьої премії журналу "Комтранс" в номінації "Кращий позашляховик-2003".

У серпні 2003 року підписана трибічно угода між Автомобільним заводом "Урал" ВАТ "Автодизель" (Ярославль, холдинг "Руспромавто") і компанія Bosch. Результатом виконання його умов стане створення автомобіля "Урал", чий силовий агрегат відповідатиме вимогам "Євро-3".

У лютому 2004 року повністю завершена програма переходу такою, що всією випускається продукциіна відповідність вимогам екологічних норм "Євро-2".

У серпні 2004 року на московській міжнародній виставці "Mims-2004" були представлені нові автомобілі дорожньої серії: бортовий "Урал-6363" (4х2) і самоскид "Урал-63645" (6х4). Перша партія таких автомобілів буде реалізована в 2005 році. 


Останні додані оголошення

CITROEN Berlingo
Оголошення №:44371
14.11.18
CITROEN Berlingo
Регіон:Луцьк
Рік випуску:2002 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:1 500$
Детальніше...
MERCEDES Sprinter 313
Оголошення №:44370
11.11.18
MERCEDES Sprinter 313
Регіон:Львів
Рік випуску:2004 р.
Об'єм двигуна:2.20 л.
Ціна:10 800$
Детальніше...
DAEWOO Lanos
Оголошення №:44368
09.11.18
DAEWOO Lanos
Регіон:Львів
Рік випуску:2003 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:3 600$
Детальніше...
CHERY
Оголошення №:44367
08.11.18
CHERY
Регіон:Черкаси
Рік випуску:2007 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:2 900$
Детальніше...
ВАЗ 2107
Оголошення №:44366
07.11.18
ВАЗ 2107
Регіон:Чернівці
Рік випуску:1987 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:2 700$
Детальніше...
VOLKSWAGEN Caddy СВІЖИЙ
Оголошення №:44365
05.11.18
VOLKSWAGEN Caddy СВІЖИЙ
Регіон:Львів
Рік випуску:2014 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:8 200$
Детальніше...
RENAULT Trafic LONG
Оголошення №:44364
05.11.18
RENAULT Trafic LONG
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:10 200$
Детальніше...
ЛУАЗ 969
Оголошення №:44363
05.11.18
ЛУАЗ 969
Регіон:Львів
Рік випуску:2002 р.
Об'єм двигуна:1.20 л.
Ціна:900$
Детальніше...
ВАЗ 2110
Оголошення №:44362
04.11.18
ВАЗ 2110
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:2 450$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (676) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (708) BRILLIANCE BRILLIANCE (0) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (238) CHEVROLET CHEVROLET (533) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (307) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (764) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1155) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (102) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (337) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (498) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (313) LANCIA LANCIA (12) LAND ROVER LAND ROVER (39) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (121) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (451) MERCEDES MERCEDES (1830) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (458) OPEL OPEL (1399) PEUGEOT PEUGEOT (534) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (985) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (502) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (606) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2301) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (99) ВАЗ ВАЗ (3761) ГАЗ ГАЗ (866) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (283) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (101) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (35) МАЗ МАЗ (181) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (396) СКУТЕР СКУТЕР (69) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (550) ТРАКТОР ТРАКТОР (316) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб