Интересно


Пошук автомобіля

  •   
детальний пошук

От партнёров


Замовте ексклюзивну запчастину чи деталь тюнінгу

Опрос

  Чи подешевшають авто в Україні до Європейського рівня?





Контакти

 
455358818
 0972238869
Віктор (менеджер)
Viktor status

Интересно

От партнеров

Yamaha



\"\"
Історія японської марки Yamaha почалася більш за століття назад, проте тоді нині всесвітньо відома своїми прекрасними мотоциклами компанія займалася виключно музичними інструментами - про це свідчить і емблема компанії - три схрещені камертони.
Yamaha і в наші дні проводить «робочий інструмент» для музикантів всього світу, проте сама історія підштовхнула її до сьогоднішньої слави мотовиробника.
Під час Другої світової війни підприємство, що має відношення до деревообробки, вимушене було випускати вже не піаніно і органи, а пропелери для військових літаків. Після війни виявилось, що на піаніно найближчими роками знайдеться не так вже багато покупців і компанія почала пошук нових прибуткових сфер діяльності.
Перший мотоцикл під маркою Yamaha побачило світло в 1954 році. Технічно це була копія німецької моделі DKW Rt125, з якою була скопійована і маса перших радянських мотоциклів. До честі японських інженерів, вони намагалися хоч в чому змінити механічну частину мотоцикла, проте керівництво компанії твердо вказало на недолік часу на доопрацювання. Втім, безліч відомих сьогодні мотоциклетних компаній починала свою історію з таких запозичень.
У той час штат співробітників японської компанії складав сотню чоловік, а зараз Yamaha займає лідерські позиції в самих різних сферах, що включають себе як виробництво музичних інструментів, так і випуск аудіо-відео апаратури, продуктів інформаційних технологій, медіа-послуг, меблів, автомобільних силових агрегатів, спеціальних сплавів.
Особливе місце в цьому списку займає мототехніка під маркою Yamaha, що користується заслуженою популярністю у всьому світі. За півстоліттям роботи в цьому напрямі, японська компанія добилася неперевершеного успіху як виробника надійних високотехнологічних мотоциклів в самих різних класах і категоріях. Мотоцикли під цією маркою відрізняються прекрасним дизайном, відмінною керованістю і комфортом в русі.

На цьому сайті Ви зможете ознайомитися з найпопулярнішими моделями мотоциклів Yamaha - як сучасних, так і моделей, що нині не випускаються, проте зайняли особливе місце в історії компанії і в історії мотобудови.
Свій шлях в історії мотоциклів Yamaha Yzf-r1 почав прорізати в 1998 році, і ось, після дев’яти років скальпель загострився до такого ступеня, що став небезпечний для тих, що оточують. або, в усякому разі, для навколишніх конкурентів.
Своєю появою R1 задав нові стандарти в літровому класі, демонструючи комбінацію божевільного мотора і привабливої спортивної зовнішності. Протягом п’яти років цей мотоцикл користувався заслуженим успіхом, поки в 2004 році не знайшов якісно новий зовнішній вигляд. І хоча новий дизайн користувався великим ринковим успіхом і повсюдно застосовувався серед виробників елітних мотоциклів, такої віддачі мотора на нижніх оборотах в літровому класі доти ще не спостерігалося.
Серцем перших R1 був мотор з п’ятиклапанною головкою, проте згодом розробники з Yamaha все ж таки вирішили замінити його чотирьохклапанним агрегатом. Проте оплакувати цю невелику втрату не мало анінайменшого сенсу, оскільки R1 залишився все тим же безкомпромісним літровим звіром, що не терпить конкуренції ні на вулиці, ні на треку. Переконатися в лютій вдачі мотора ми мали можливість ще в час складання статті 2007 Yamaha R1 Firs Look.
Новий R1 призначений саме для тих амбітних і досвідчених водіїв, які проводять силу-силенну часу на спортивному треку і вулиці. Переможців люблять всі, і особливо їх люблять в комерційному відділі. І хоча R1 став переможцем номінації AMA Superstock ’06, він ще встиг проявити себе належним чином на чемпіонаті Superbike. Саме тут новий мотоцикл вступив в гру, логічно продовжуючи еволюцію R1 і повністю виправдовуючи зроблений конструкторами Yamaha акцент на спортивних якостях, що припускають таку необхідну на треку маневреність і швидкість.
Торкаючись до ручки газу, відразу готуйтеся утриматися в сідлі, тому що тепер R1 зовсім не збирається чекати досягнення високих оборотів. Дизайн нової чотирьохклапанної камери згорання припускає підвищений коефіцієнт стиснення (12,7:1 замість 12,4:1), підведені профілі кулачків (9,2 мм замість 7,2 мм на впусканні і 8,3 мм замість 7,5 мм на випуску) і швидшу версію дросельної системи під назвою YCC-T, запозичену у R6. Нові впускні клапани зроблені з титану, що декілька знижує загальну масу конструкції.
Проте головною новиною, що стосується впускного тракту, є регульовані по висоті впускні патрубки системи YCC-I. Керована електронним чіпом система впускання оптимізує роботу двигуна за допомогою 140-мм патрубка, що збільшує момент, що крутить, на низьких оборотах. Потім при проходженні відмітки в 10400 об/мін клапани переміщаються до корпусів дросельних заслінок, складаючи довжину 65 мм, що забезпечує яскраво виражену тягу на високих оборотах.
Величезним задоволенням було спостерігати через скло обтічника за трасою, що звивається, Лагуна Сека, перемикаючи при цьому передачі, які, треба сказати, зберегли свої торішні передавальні числа. Новий мотор (діаметр циліндра і хід поршня залишилися також колишніми) став помітно могутніше на середніх оборотах, чого явно не вистачало на R1 зразка 2004-2006 років. Також більш немає недоліку в звуці. Цей мотоцикл реве, як і личить машині такого класу, проте, перевалюючи за межу в 10 тисяч об/мін рев мотора стає ще злішим і наростає до тих пір, поки не досягає максимальної межі в 13750 оборотів. Знаки, що сповіщають про гальмування, налітають на вас із страхітливою швидкістю, а могутні «wheelies» здаються просто побічним ефектом перемикання передачі. Що ж, залишилося лише дочекатися того моменту, коли ми зможемо забрати цих діток на динамічні тести.
Наявність такого могутнього мотора перетворює рух мотоцикла від повороту до повороту в блискавичні кидки, проте на треку існують і такі ділянки, де не варто надмірно захоплюватися швидкістю. Саме тут в гру повною мірою вступають нове зчеплення з ковзаючою муфтою і нові шестипоршневі гальма. Завдяки зчепленню з ковзаючою муфтою, раніше встановлюваному на торішні моделі Yzf-r1 LE, перемикання на знижені передачі стало відчутно м’яко, тоді як мотоцикл поводиться тепер стабільніше під час уповільнення. Ще одним значним нововведенням, що не стосується мотора, є повністю оновлена гальмівна система. Комбінація радіальних шестипоршневих супортів Sumitomo і 310-мм дисків (на 10 мм менше торішньої версії) виявилася більш ніж вдалою. Ефект від першого натиснення на важіль гальма з радіальним головним гальмівним циліндром не виявляється дуже миттєвим, проте система приводу виглядає дуже могутньою для звичного стандарту і забезпечує прекрасну чутливість важеля. Якщо на попередній версії гальм нам потрібно було б зробити декілька натиснень, то тут і одного опинилося достатньо. Заднє гальмо, що складається з однопоршневого супорта і одного диска, покликане допомагати утримувати переднє колесо на треку під час розгону.
Проте крім чудового мотора і гальм в цьому R1 є ще багато чого новенького, тому ми, затамувавши подих і буквально покрившись мурашками, вирішили подивитися, що ж ховається під екстравагантними обтічниками цього красеня. Без сумніву, тут є чому здивуватися, і все це покликане збільшити перевагу нового мотоцикла на гоночному треку. Повністю оновлена рама має на 50% меншу жорсткість по вертикальній осі, на 25% меншу жорсткість кручення і на 24% меншу бічну жорсткість з наявністю посилених нервюр, розташованих усередині бічних частин, що стали на 1 мм тонше попередніх. Але що все це означає?
Основною метою застосування подібних інновацій було створення менш жорсткою і зручнішої для пілота рами, яка працюватиме відповідно до змін, вироблюваних в системі підвіски, і геометрії рульового управління, чому поліпшуватиметься контроль над переднім колесом. Оскільки на той момент у нас під рукою не опинилося торішній моделі R1, то було задоволене важко оцінити ступінь відмінності між цими мотоциклами. Напевно можна було лише сказати, що R1 2006 року був важчий за своїх конкурентів і мав щонайдовшу колісну базу, що незмінно відчувалося при проходженні поворотів. Також він не міг похвалитися бездоганною чуйністю переднього колеса, хоча і був дуже стійкий. Що ж до нової моделі, то R1 2007 року хоч і перейняв колісну базу (55,7 дюймів) і кут нахилу вилки (24 градуси) від свого попередника, але став легше і помітно отзивчивєє при виключно надійному зчепленні переднього колеса з дорогою.
Проте секрет підвищеної чутливості новою ходовою криється не тільки в рамі. Не варто забувати про повністю регульовану 43-мм USD вилку Kayaba з жорсткістю пружин, що настроюється, полегшеними алюмінієвими стрижнями і зменшеною товщиною внутрішніх і зовнішніх стінок вилкових трубок. Траверси має зменшений зазор вилки, що скоротився з 30 мм до 25 мм, що спричинило збільшення колісного вильоту з 97 мм до 102 мм і частково вплинуло на поліпшення чуйності переднього колеса.
Покришки Pirelli Diablo Corsa вчіплювалися буквально в кожен дюйм асфальту на треку, за винятком лише рідкісних моментів, коли я робив дуже різкий розгін або дуже різке гальмування. Але у будь-якому випадку, ковзання заднього колеса було повністю передбачене і не давало анінайменшого приводу сумніватися в тому ступені зчеплення з дорогою, яку мав в своєму розпорядженні мій мотоцикл.
 Вибір трека в Лагуна Сека для презентації мотоцикла такого роду - безперечно мудрий вчинок. Повірити тільки: ми на цілий день змогли дістати в своє розпорядження легендарний притулок кращих спортивних мотоциклів планети - єдиний трек в США, на якому проходять етапи чемпіонату MOTOGP. Приголомшливий трек завдовжки в 2,2 милі і що включає 11 поворотів не залишив і тіні сумніву в тому, що ходова R1 і уміння цього мотоцикла справлятися з поворотами складають прекрасне і гармонійне доповнення до тих можливостей, якими володіє прекрасний мотор.
На R1 їхати швидко дуже просто. Цим мотоциклом є набір безлічі чудових деталей, які разом працюють незрівняно краще, ніж окремо. Він дуже чутливий до дій водія, проте в той же час неймовірний стійкий. Єдиним проявом небажаної поведінки з боку R1 була схильність похитувати «головою» під час розгону, причому, не дивлячись на те, що стандартна комплектація має на увазі наявність рульового стабілізатора. Особливо часто така поведінка мотоцикла почала спостерігатися після того, як я почав втомлюватися. Проте, їздити швидко на R1 справжнє задоволення, і це саме те, до чого прагнули інженери компанії Yamaha.
 Старі мотоцикли були оснащені високо посадженими підніжками і низьким кермом, чому краще всього підходили високим водіям. Багато людей могли миритися з цим, проте чинник дискомфорту для мене завжди залишався неприйнятний. Цей же разу все виявилося набагато кращим. Тепер мої ноги не зводить злощасна судома, а кут нахилу тіла не так екстремальний. Разом з вітровим обтічником, який став на 10 мм вище, і цілком зручним сидінням ці нововведення безумовно припадуть до душі тим водіям, хто вважає за краще використовувати свій R1 як повсякденного транспорту.
І хоча публічну думку не дуже дарує зовнішність нового R1, мені вона здається цілком милою. Пам’ятаю, коли виходила перша оглядова стаття, присвячена появі цього мотоцикла, всі в офісі були розчаровані тим, що R1 не придбав якісно нового зовнішнього вигляду. Судячи з усього, розробники з Yamaha вирішили повернутися до ідеї переваги змісту над формою, і, сказати по совісті, вирішили цілком виправдано. Чим більше я їздив на цьому мотоциклі, ніж більше його стосувався, тим більше він мені подобався. Відмінно виглядають збільшені повітрозабірники, розташовані під традиційними котячими фарами, тоді як решта частини переднього обтічника майже повністю ідентична попередній моделі, що контрастує з абсолютно новими бічними обтічниками, дизайн яких явно позаїмствован у R6. Як і у R6, у верхній частині бічних обтічників розташовуються спеціальні канали, покликані забезпечувати вакуумний ефект, який дозволяє могутнішому повітряному струменю виштовхувати гаряче повітря через збільшених на 40% бічних вентиляційних отворів, що примикають до двигуна і розташовані під колінами у водія. В результаті заявлено, що нова вентиляційна система працює на 8% ефективніше, ніж торішня. Також був оновлений зігнутий радіатор. Він має більшу кількість ребер охолоджування, що на 13% збільшує площу поверхні, що охолоджує, і знижує ступінь нагріву.
Декоративний кожух бензобака зовні хвилі ідентичний своєму попередникові, і хоча він має трохи м’якші контури, це не заважає йому служити хорошою зчіпною опорою для колін водія. Прослідкуєте поглядом за витонченістю ліній, ведучих до сидіння і до пасажирської зони, і ви зрозумієте, що перед вами знаходиться саме R1. Проте, тильна частина мотоцикла істотно відрізняється від торішньої моделі. Замість плоскої і широкої платформи пасажирського місця тепер перед вами помітно вужча поверхня заднього крила. Кінці вихлопних труб мають змінений кут нахилу, тоді як теплозахисні щитки стали ширшими і не закриваються обтічниками сидіння. Таким чином, ваш пасажир ризикує виявитися злегка підсмаженим. Що став помітнішим збільшений стоп-сигнал затишно причаївся прямо між вихлопними трубами. Чи так можна рахувати всі ці зміни естетично вигідними? Зрозуміло, що без суперечок тут не обійтися, проте по будь-якому цей R1 продовжує виглядати дуже непогано, утримуючи стилістична чарівність свого попередника. Особисто сам я аніскільки не сумніваюся в тому, що в цьому мотоциклі цілком достатньо сяючої краси, яка вистачить досвідченому власникові на довгі роки.
І ще є питання, яке зараз, ймовірно, мучить кожного з нас: чи стане новий R1 тим мотоциклом, який зможе повернути компанії Yamaha статус переможця? Мої перші враження наводять на позитивні роздуми, що зводяться до того, що Yzf-r1 2007 року є більш ніж гідним претендентом на перемогу.
Згідно прочитаним раніше анонсам, метою компанії Yamaha було: «Створення мотоцикла, що ввібрав в себе зовнішній шарм династії R1, з прекрасною керованістю і кращим 1000-кубовим двигуном». І оскільки ця машина просто прекрасна в управлінні, а її мотор буквально миттю доставляє вас до наступного повороту, абсолютно немає причини сумніватися в тому, що R1, демонстрація якого вперше відбулася в грудні, чекає гідне майбутнє.
Не залишає тіні сумніву і той факт, що мотоцикл користуватиметься великим успіхом серед відвідувачів виставкових салонів. Також є значні передумови на численні спортивні перемоги. А чого ще чекати від мотоцикла, в якому з’єдналися воєдино все самі кращі дизайнерські рішення? У чемпіонаті World Superbike нові R1 пілотуватимуться Норіюки Хагой і Троєм Корсером і, що найцікавіше, поява цих мотоциклів співпадає з поверненням Yamaha в серію AMA Superbike. Тут новенькі машини потраплять до рук Еріка Бострома і Джейсона Дісальво, тоді як Бен Бостром подолається за черговий титул в чемпіонаті Superstock.
Проте все це є, на наш погляд, лише плацдармом для підготовки до основної сутички і досягнення головної мети - перемоги на чемпіонаті MOTORCYCLEUSA Superbike Smackdown 2007. Якщо врахувати, що R1 є одній з двох повністю нових машин відкритого класу, випущених в 2007 році (друга - це Suzuki Gsx-r1000), а два інших суперника здійснили своє оновлення минулого року, то неважко припустити, що битва за титул буде такою, що більш ніж захоплює. Отже, Yamaha Yzf-r1 зразка 2007 року вже на рингу і цілком готовий до бою. 


Останні додані оголошення

CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Оголошення №:44263
14.01.18
CHEVROLET Niva Нива Шевроле
Регіон:Тернопіль
Рік випуску:1992 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:220$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44262
13.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Івано-Франківськ
Рік випуску:1982 р.
Об'єм двигуна:1.50 л.
Ціна:950$
Детальніше...
ВАЗ 2106
Оголошення №:44261
12.01.18
ВАЗ 2106
Регіон:Ужгород
Рік випуску:1986 р.
Об'єм двигуна:3.00 л.
Ціна:1 200$
Детальніше...
MITSUBISHI Pajero
Оголошення №:44260
11.01.18
MITSUBISHI Pajero
Регіон:Львів
Рік випуску:1995 р.
Об'єм двигуна:2.50 л.
Ціна:2 800$
Детальніше...
ГАЗ  5312
Оголошення №:44259
10.01.18
ГАЗ 5312
Регіон:Хмельницький
Рік випуску:1990 р.
Об'єм двигуна:0.00 л.
Ціна:3 000$
Детальніше...
SKODA Octavia A5
Оголошення №:44258
09.01.18
SKODA Octavia A5
Регіон:Львів
Рік випуску:2006 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:8 300$
Детальніше...
SKODA Fabia
Оголошення №:44255
04.01.18
SKODA Fabia
Регіон:Львів
Рік випуску:2013 р.
Об'єм двигуна:1.20 л.
Ціна:7 600$
Детальніше...
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Оголошення №:44254
03.01.18
VOLKSWAGEN Tiguan SE
Регіон:Львів
Рік випуску:2016 р.
Об'єм двигуна:2.00 л.
Ціна:20 500$
Детальніше...
TOYOTA Corolla
Оголошення №:44253
28.12.17
TOYOTA Corolla
Регіон:Львів
Рік випуску:2010 р.
Об'єм двигуна:1.60 л.
Ціна:12 500$
Детальніше...

Каталог авто

ACURA ACURA (64) ALFA ROMEO ALFA ROMEO (57) ASIA ASIA (8) ASTON MARTIN ASTON MARTIN (4) AUDI AUDI (671) BENTLEY BENTLEY (8) BMW BMW (706) BUGATTI BUGATTI (1) BUICK BUICK (2) BYD BYD (12) CADILLAC CADILLAC (20) CHANA CHANA (8) CHERY CHERY (237) CHEVROLET CHEVROLET (531) CHRYSLER CHRYSLER (44) CITROEN CITROEN (300) DACIA DACIA (111) DADI DADI (18) DAEWOO DAEWOO (762) DAF DAF (74) DAIHATSU DAIHATSU (13) DODGE DODGE (60) DONG FENG DONG FENG (14) FAW FAW (19) FERRARI FERRARI (5) FIAT FIAT (561) FORD FORD (1152) FOTON FOTON (14) GEELY GEELY (100) GMC GMC (12) GREAT WALL GREAT WALL (23) HONDA HONDA (336) HUMMER HUMMER (11) HYUNDAI HYUNDAI (499) I-VAN I-VAN (11) IFA IFA (14) IKARUS IKARUS (13) INFINITI INFINITI (31) ISUZU ISUZU (42) IVECO IVECO (208) JAC JAC (18) JAGUAR JAGUAR (6) JEEP JEEP (42) KAWASAKI KAWASAKI (7) KIA KIA (316) LANCIA LANCIA (11) LAND ROVER LAND ROVER (38) LDV LDV (14) LEXUS LEXUS (120) LIFAN LIFAN (13) LINCOLN LINCOLN (13) LOTUS LOTUS (1) MAN MAN (114) MASERATI MASERATI (1) MAZDA MAZDA (450) MERCEDES MERCEDES (1827) MERCEDES-TRUCKS MERCEDES-TRUCKS (47) MERCURY MERCURY (2) MINI MINI (5) MITSUBISHI MITSUBISHI (662) NISSAN NISSAN (456) OPEL OPEL (1393) PEUGEOT PEUGEOT (535) PLYMOUTH PLYMOUTH (1) PONTIAC PONTIAC (7) PORSCHE PORSCHE (25) RAF RAF (13) RENAULT RENAULT (978) ROLLS-ROYCE ROLLS-ROYCE (2) ROVER ROVER (28) SAAB SAAB (10) SAMAND SAMAND (8) SAMSUNG SAMSUNG (2) SCANIA SCANIA (35) SCION SCION (4) SEAT SEAT (146) SHAOLIN SHAOLIN (7) SKODA SKODA (498) SMART SMART (29) SOUEAST SOUEAST (1) SSANG YONG SSANG YONG (62) SUBARU SUBARU (177) SUZUKI SUZUKI (141) TATA TATA (25) TOYOTA TOYOTA (607) VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN (2291) VOLVO VOLVO (120) WARTBURG WARTBURG (16) YAMAHA YAMAHA (24) ZASTAVA ZASTAVA (1) ZHONGXING (ZX) ZHONGXING (ZX) (3) АВТОБУС АВТОБУС (28) БАЗ БАЗ (50) БОГДАН БОГДАН (98) ВАЗ ВАЗ (3748) ГАЗ ГАЗ (864) ЕКСКАВАТОР ЕКСКАВАТОР (36) ЗАЗ ЗАЗ (492) ЗИЛ ЗИЛ (296) ИЖ ИЖ (55) ІНШІ ІНШІ (147) КАМАЗ КАМАЗ (282) КАТЕР КАТЕР (14) КВАДРОЦИКЛ КВАДРОЦИКЛ (16) КРАЗ КРАЗ (69) КРАН КРАН (100) ЛАЗ ЛАЗ (14) ЛУАЗ ЛУАЗ (34) МАЗ МАЗ (180) МОСКВИЧ МОСКВИЧ (188) МОТОРОЛЛЕР МОТОРОЛЛЕР (21) МОТОЦИКЛ МОТОЦИКЛ (136) НАВАНТАЖУВАЧ НАВАНТАЖУВАЧ (50) ПАЗ ПАЗ (65) ПРИЧІП ПРИЧІП (392) СКУТЕР СКУТЕР (68) СПЕЦТЕХНІКА СПЕЦТЕХНІКА (542) ТРАКТОР ТРАКТОР (314) УАЗ УАЗ (120) УРАЛ УРАЛ (59) ЮМЗ ЮМЗ (65) ЯВА ЯВА (39)

Для рекламодавців | Статьи партнёров
АвтоПоиск - подержанные авто. Атвобазар. Продажа авто Rambler's Top100 Львівський Volkswagen Клуб