Наступив страховий випадок?
У разі настання події, яку можна кваліфікувати, як страховий випадок, власник поліса (договору) Страхової Компанії «БРОКБІЗНЕС» зобов’язаний:
1. Прийняти всі можливі заходи по рятуванню майна, повідомити в правоохоронних або інші компетентні органи і (при ДТП) діяти відповідно до вимог Правил дорожнього руху.
2. Отримати для надання Страховій Компанії «БРОКБІЗНЕС» (надалі-страховик) необхідні довідки з вказівкою всіх обставин і учасників страхового випадку від відповідних установ (підрозділів МВС: ДАІ - при ДТП; органів дізнання і попереднього слідства - при Викраданні, ПДТО; пожежної охорони - при пожежі; гідрометеослужби, сейсмологічної служби - при стихійному явищі і тому подібне, або аналогічних служб при страховому випадку, який відбувся за межами України).
3. Після настання страхового випадку або отриманні повідомлення про подію, яка може бути визнаний таким, Страхувальник зобов’язаний впродовж 48 годин сповістити Страховика про подію, яка відбулася, за допомогою факсимільного або телеграфного повідомлення, а впродовж трьох діб (за винятком вихідних і святкових днів) письмово повідомити про це Страховика шляхом представлення заяви встановленої Страховиком форми, особисто або його довіреним обличчям. У разі виникнення страхового випадку за межами України - впродовж 48 годин сповістити Страховика про подію, яка відбулася за допомогою факсимільного або телеграфного повідомлення, а впродовж трьох діб з моменту повернення на територію України (за винятком вихідних і святкових днів) письмово повідомити про це Страховика шляхом представлення заяви встановленої Страховиком форми, особисто або його довіреним обличчям. Важливість причини невиконання цієї вимоги повинна бути доведена Страхувальником документально.
4. Погодивши місце і час, при необхідності надати представникові Страховика (уповноваженому ним експертові) можливість огляду пошкодженого транспортного засобу або його окремих частин (залишків). При цьому Страховик впродовж трьох робочих днів (а за межами України - семи) може направити для огляду свого представника, або дає письмову згоду проводити оцінку заподіяного збитку без його участі.
5. Надати Страховикові всю необхідну інформацію і документацію по встановленню причин і наслідків страхового випадку, а також прийняти всі можливі заходи по з’ясуванню вказаних обставин для забезпечення реалізації права вимоги до особи, відповідальної за заподіяний збиток (за наявності підстав або передумов до цього).
6. Не починати ремонтно-відновлювальних робіт без узгодження із Страховиком місця проведення цих робіт, їх калькуляції або експертної оцінки збитку, в межах якого повинні бути виплачено страхове відшкодування окрім робіт, пов’язаних з транспортуванням транспортного засобу.
У разі події необхідно подзвонити в цілодобовий контакт-центр страхової компанії по номеру 0 800 500 123 (безкоштовно із стаціонарних телефонів в межах України), або ж відправити коротке sms-повідомлення на номер "271" (вартість 0,80 грн. для операторів МТС і Київстар).
У разі необхідності можете також звернутися до юрист дтп (Тарас - 097 218 42 75), а також ознайомитися з юридичними порадами по дтп.
За детальною інформацією стосовно укладання договору, консультацій зі автострахування або будь-якого іншого виду страхування звертайтесь в офіс у м. Львові за адресою:
вул. М. Балабана, 6, (бічна вул. Куліша, за готелем Львів)
тел./факс: (032) 253-75-83 (з 9-00 до 18-00)
моб. тел.: (097) 223-88-69 Київстар
моб. тел.: (099) 226-99-71 МТС
моб. тел.: (093) 706-58-40 Life
Працюємо без вихідних! Попереднє замовлення полісу "автоцивілка" або ЗЕЛЕНА КАРТА за телефоном (097) 223-88-69. Доставка по Львову БЕЗКОШТОВНА!
При посиланні з Західно-Українського автобазару, Ви отримаєте гарантовану знижку на КАСКО та інший страховий продукт 5% від обрахованого тарифу. У разі потреби, можливий виїзд до клієнта в будь-який зручний для Вас час та місце*!
* послуга надається тільки в межах Львова та Львівської області